LUKR - známá plzeňská firma, která je již od svého vzniku v roce 1991 jedničkou
ve svém oboru. Pro své zákazníky zajišťuje návrh, výrobu a instalaci minipivovarů,
výčepní techniky a nápojových cest včetně oprav a souvisejících provozních
služeb či sanační servis.
Vedle projekce a realizace minipivovarů, které pomáhají rozšiřovat sortiment
značek kvalitního piva plzeňského typu pro koncové spotřebitele, je významným
fi remním produktem staročeská výčepní hlava, tzv. Lukrovka, která se
svým tvarem a úctou k tradici stává úžasnou dominantou hospody či restaurace.
Rovněž další dokonalý produkt - výčepní kohouty Nostalgie, osazované
do Lukrovek ale i jiných typů výčepních hlav, nemají díky svému designu
a kvalitou provedení u nás konkurenci.
Společnost se však nezabývá jen technologií výčepu piva. Pro své klienty
je schopna vyprojektovat a kompletně vybavit profesionální kuchyně různých
kapacit a typů a tak technologicky vybavit např. nově vznikající restauraci
včetně vlastního minipivovaru.
Popis přechodu na IS Premier
Do roku 2010 společnost využívala pro vedení ekonomických agend informační
systém od lokálního dodavatele, který však dlouhodobě nesplňoval požadavky
jednotlivých uživatelů. Proto se management fi rmy rozhodl na počátku roku
2010 vypsat výběrové řízení na nový IS a jeho dodavatele, z něhož vzešel jako
vítězný produkt Premier system. Implementačním partnerem se stala
společnost CiMS, a.s.
S implementací systému se začalo v září 2010 a během čtyř měsíců se podařilo
zavést všechny základní moduly včetně převodu dat a číselníků. Systém
byl předán do ostrého užívání od 1. 1. 2011.
Za dobu svého působení
na trhu se jméno společnosti
stalo uznávaným pojmem,
což mohou potvrdit desítky
spokojených zákazníků.
Počátkem roku 2012 se přikročilo k propojení informačního systému
s internetovým obchodem Gastroserver http://www.gastroserver.cz/.
Po roce provozu již uživatelé rutinně ovládali stávající ekonomické agendy
v IS Premier a byli tak připraveni na připojení dalšího článku informačního
systému společnosti. Připojení e-shopu mělo za cíl zjednodušení obchodní
agendy, větší možnosti prezentace fi rmy na internetu a urychlení
a zkvalitnění procesu komunikace se zákazníkem.
Přes počáteční problémy s datovými přenosy mezi oběma SW, se nakonec
podařilo vzájemnou interakci zprovoznit. Pro funkčnost datových přenosů
skladových karet, objednávek a partnerů mezi IS Premier a serverem E-shopu
bylo vytvořeno několik převodových datových můstků a obslužných programů
jak na straně Zoner Manageru tak i IS Premier, u kterého bylo navíc nutné
přizpůsobit i datovou strukturu podle výstupních souborů objednávek
a partnerů ze Zoner Managera. Tyto úpravy byly vytvářeny a konzultovány
ve spolupráci s vývojovými pracovníky IS Premier a Zoneru.
Od června 2012 již běží internetový obchod v ostrém provozu a oba systémy
spolu bez problémů komunikují.