Prezentace vybraných novinek nové verze PREMIER system X5
Jak se již za dobu 15leté existence ERP systému PREMIER stalo tradicí, přináší každá jeho nová verze spoustu novinek a vylepšení. Ty vychází jak z moderních trendů v oblasti technologií, tak zejména z dialogu s našimi zákazníky. Aktuální verze programu pro rok 2014 má označení X5 a představuje významný krok zejména směrem k dalšímu zjednodušení a zrychlení práce se systémem. Podstatného rozšíření a zvýšení uživatelského komfortu se dočkaly také organizační a úkolovací funkce. PREMIER system X5 celkově našim novým i stávajícím zákazníkům oproti předešlé verzi nabízí více než stovku vylepšení.
PŘEDSTAVENÍ FUNKCE IDENTIFIKAČNÍ ŠTÍTKY
Novinka: Vylepšené filtrování dat díky identifikačním štítkům
Snadné a přehledné filtrování dat a údajů o obchodních partnerech dle nejrůznějších parametrů je pevnou součástí PREMIER system už od jeho prvotní verze. Zejména společnostem s širokou bází klientů však strmě rostou nároky na třídění a kategorizaci obchodních partnerů dle společných znaků. Marketingová oddělení se zase při oslovování zákazníků a plánování kampaní snaží zaměřit na jasně definované segmenty dle desítek parametrů. Nejen pro takové společnosti jsme ve verzi PREMIER system X5 připravili novinku v podobě funkce Identifikační štítky.
Funkce přináší bez nadsázky neomezené možnosti filtrování a třídění stovek údajů o zákaznících a obchodních partnerech. Uživatel nyní může vytvářet libovolný číselník identifikačních štítků, který obsahuje požadovaný společný znak partnera (bonita, aktivita, solventnost, referenční účely, poloha kampaně, podmínka pro poskytování služby a jiné). Dle těchto parametrů lze následně filtrovat seznamy pro oslovování zákazníků a obchodních partnerů stejně snadno jako například sestavovat ceníky, hromadně vystavovat faktury a podobně. Kategorie si navíc může uživatel vyvářet libovolně dle svých potřeb. Identifikační štítky jsou tak skutečně univerzálním nástrojem, který využijete napříč moduly systému PREMIER.
FUNKCE A VÝHODY
Snadná grafická identifikace partnera
Neomezené množství přidělených štítků
Snadné filtrování pomocí tzv. smartfiltru
Hromadné akce přidělování i vyřazování štítků (např. přiřazování dle obratu, aktivity, solventnosti apod.)
Možnost definovat šablonu vydaných faktur štítkem místo partnera. Lze pak dle jedné šablony automaticky okamžitě vystavit až tisíce faktur
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.