Prezentace vybraných novinek chystané verze PREMIER system X5
Premier je rozsáhlý informační systém, který nabízí nepřeberné množství funkcí, a mnohé z nich vynikají originalitou a především svou universalitou využití v systému. Jednou z nich jsou tzv. „Nalepovací poznámky“..
Jednou ze zákazníky nejvíce oceňovaných funkcí ERP systému PREMIER, jsou unikátní „Nalepovací poznámky“. Jedná se o univerzálního pomocníka, kterého ve stejně komfortní a ucelené podobě konkurenční výrobci ekonomického podnikového software nenabízejí. Nalepovací poznámky využijí uživatelé napříč systémem, u všech modulů bez ohledu na to, jakou verzi systému PREMIER zvolí.
Nalepovací poznámky najdou uplatnění při plánování a řízení práce v týmu i u jednotlivců, stejně jako při úkolování. Pomohou také zpřehlednit dokumenty, tabulky a přehledy a v konečném důsledku násobně zrychlit práci.
Nalepovací poznámky
Jedná se o možnost zakládání „Nalepovacích poznámek“, resp. štítků v kterémkoliv místě v systému (Doklad, Skladová karty, Partner, Zaměstnance atd.), ke kterým lze pořídit textovou informací či upozornění, ke které má uživatel, či uživatelé zpětný přístup.
NALEPOVACÍ POZNÁMKY – UPOZORNĚNÍ ROZDĚLANÉ PRÁCE A VNITŘNÍ INFORMACE UŽIVATELE
Každý uživatel si může prostřednictvím nalepovacích poznámek kdekoliv v programu označit problematická místa, vložit vnitřní informaci nebo například poznamenat rozdělaný úkol, ke kterému je nutno se vrátit ihned po návratu k počítači nebo v předem zvoleném čase. V osobní složce najde uživatel možnost přesunu z databáze otevřených poznámek přímo do konkrétní poznámky. Uživatel tak získává možnost neomezené tvorby vnitřních personalizovaných informací napříč systémem.
NALEPOVACÍ POZNÁMKY – CENTRÁLNÍ ÚKOLOVÁNÍ
Modernizovaná verze nalepovacích poznámek dále rozšiřuje možnosti práce v týmu a zadávání úkolů zaměstnancům tak, aby měli uživatelé dokonalý přehled. Vytváření interních úkolů, podpora vnitrofiremních procesů a komunikace mezi členy týmu je tak mnohem komfortnější.
Z nalepovací poznámky lze nově vytvořit sledovaný úkol (volba „zadat poznámku jako úkol“). Úkol je následně součástí notifikace. Tato možnost s sebou přináší řadu výhod, například:
možnost volby termínu splnění s novými časovými předvolbami (ihned, dnes apod.)
oboustrannou kontrolu s možností zaslání upozornění jak řešiteli tak zadavateli, nebo skupině uživatelů
systém upozorňování na rozdělený úkol prostřednictvím vnitřní zprávy nebo notifikačního emailu
seznam úkolů dostupný v osobní složce (odkaz Notifikace)
možnost měnit operativně status úkolu v notifikaci
seznam uživatelů pro přidělení poznámky dostupný v unigridové obrazovce
pro vyšší přehlednost je možnost volby barvy poznámky při její definici. Stejnou barvu má následně i příslušný řádek v seznamu poznámek
NALEPOVACÍ POZNÁMKY – DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K PARTNEROVI
Funkce nalepovacích poznámek byla v nové verzi PS rozšířena také o automaticky se objevující informace k obchodnímu partnerovi. Pokud je nalepovací poznámka u obchodního partnera vytvořena se zvolenou možností „Zobrazit všem“ a „Zobrazit všude“, program tuto informaci zobrazí pokaždé, kdy bude příslušný obchodní partner dosazen do jakéhokoliv dokladu. To nabízí uživatelům neomezené možnosti vkládání upozornění všem uživatelům systému o indiviudálních požadavcích partnera, např. vždy dodat zboží v určitý den, vždy posílat dárek k dodávce, více kopií faktur atd.
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.