Premier system pokrývá potřeby společnosti zabývající se servisem a službami, včetně záručního i pozáručního servisu Evidence zakázek, , obchodních případů, plánování termínů, kategorizace servisních zásahů, plánování úkoly pro techniky, pravidelné smluvní služby, automatické upozorňování na plánované úkoly ad. komfortní funkce pro efektivní pokrytí oboru servis.
Výhody programu pro servisní činnost:
Komplexní přehled o servisních zakázkách a partnerech
Interaktivní sledování veškerých pohybů a dokladů z jednoho místa - karty zakázky
Výdej materiálu na zakázku či servis
Záznam jednotlivých úkonů na zakázku, včetně vydaného materiálu
Strukturální sledování zakázek, včetně stromového členění (nadřazené zakázky)
Plánování úkolů (na osoby, střediska) , sledování jejich plnění a vývoj zakázky
Automatická fakturace, vstup všech výkonů na zakázku do faktury včetně vyskladněného materiálu, hlídání nevyfakturovaných výkonů
Nákladové a výnosové vyhodnocení zakázky
Centrální elektronický archív - provázání karty zakázky na externí dokumenty - smlouvy, záznam o opravě
Dostupná veškerá historie
Zpracování mezd na zakázky až na jednotlivé hodiny
Reklamace - sledování reklamací, sledování zboží dle sériového čísla
Elektronickou evidenci odpracovaného času na zakázce, servisních operací, servisních listů, závad a montážních listů