Zákazníkům společnosti Premier system a.s. je poskytován komplexní balík služeb pro zákaznickou podporu, který mohou využít uživatelé aktuálních verzí programu PREMIER system. Služby jim pomáhají k rychlému řešení dotazů k ovládání našeho programu, k řešení problémů s provozem programu, řešení individuálních požadavků na funkcionalitu programu a možnost pravidelné on-line aktualizace programu ve vztahu k novým legislativním změnám a modernizacím (úpravám) programu.
Hot-line - telefonická podpora
Telefonická hotline nabízí uživatelům přímou a kvalifikovanou podporu,
která je k dispozici v pracovní dny od 8:00 - 17:00
Hot-line: 596 322 901
K dispozici jsou 2 centrální linky telefonické podpory, které přejímají Vaše dotazy, případně přepojují dotazy na vybrané odborníky pro oblast řešeného problému.
Hot-line slouží pro rychlé zodpovězení operativních problémů, tudíž je nezbytné své problémy řešit věcně a rychle, aby prostor měli i další uživatelé.
Email Podpora
Varianta emailového poradenství je nesporně výhodnější, neboť nezávisí na obsazení telefonické hot-line a umožňuje tázanému větší prostor pro vyhodnocení problému a návrh řešení, což vede k výrazné úspoře nákladů na telefonický kontakt zákazníka. I rychlost řešení může být paradoxně rychlejší než u telefonického hot-line, neboť se zde např. nabízí zasílání konkrétních printscreenů z programu, které umožňují zákazníkovi lépe porozumět řešení problému.
Vzdálená on-line podpora
Významným doplňkem hotline je vzdálená on-line podpora, která pracovníkům hot-line umožňuje se zabezpečeně a rychle připojit vzdáleně k počítači zákazníka, a může tak rychle identifikovat a analyzovat požadavek klienta na hot-line, neboť vidí plochu počítače zákazníka a může tak prověřit efektivně požadavek zákazníka a současně mu ukázat přímo v programu řešení problému.
Spojení proběhne pouze se souhlasem klienta pouhým zadáním číselného kódu, který uživateli předá operátor na hot-line
Při on-line spojení pak může klient snadno ukázat pracovníkovi hot-line svůj problém bez zdlouhavého popisu úkonů a obrazovek a naopak pracovník hot-line snadno zjistí příčinu a může ukázat klientovi postup pro řešení, neboť každý vidí na obrazovce monitoru on-line práci druhého. Odpadá tak zdlouhavá komunikace, identifikace problému klienta, zasílání archivačních záloh a významně se minimalizuje doba řešení či případné nedorozumění. Rovněž vidí uživatel postupy a ovládání zkušeného odborníka, čímž se de facto školí a získává hlubší zkušenosti
Tisk ze vzdáleného serveru jen pro klienty PREMIER Ousourcing
Pro správnou funkcionalitu vzdáleného tisku je nutno si nainstalovat podporu dle verze operačního systému.