Premier system je otevřené a universální software, který svými moduly a specializovanými řešení, nabízí ideální řešení pro obor služeb, servisu či pro obory služeb, kde je prioritou řízení zakázek (reklama, pronájmy zařízení /strojní, kancelářská technika/, realizace veletržních stánků, elektromontáže ad.) Podporuje všechny činnosti a procesy spojené s řízením zakázek - plánování, realizace, sledování, analýzu a vyhodnocení.
Účetnictví - Fakturace - Mzdy - CRM - Zakázky - Procesy zakázek - Výkony na zakázkách - Sklad - Plánování úkolů
Služby
Obor služeb je velmi rozmanitý a každý typ vyžaduje řešení pro různá specifika. Premier system a.s. disponuje ve svém portfoliu klienty nejrůznějších oborů služeb, kterým se ve vývoji svých programů přizpůsobil a lze nyní říci, že program Premier systém poskytuje otevřené řešení pro jakýkoliv obor služeb. (Bezpečnostní agentury, účetní služby, uklid, finanční služby, pojišťovnictví, reklama, projektové a cestovní kanceláře, personální agentury, IT služby, technologické služby a poradenství ad.)
Přehledná a strukturovaná fakturace, interaktivní sledování všech dokladů k partnerovi ve spojení s CRM, sledování telefonických kontaktů, exporty dokladů do všech grafických a datových formátů ve spojení s ostatními, především ekonomickými a mzdovými moduly kvalitní produkt. Pro tento typ firem hovoří především ukazatel poměr cena/výkon.
Servis, Reklama
Kromě standardních modulů je pro servisní obor klíčový modul zakázek a specializovaná agenda "Práce na zakázkách" či "Procesy zakázek" , kde je možné plánovat a zaznamenávat jednotlivé úkony k zakázce, které pak jsou systémem hlídány a vstupují automaticky do fakturace, včetně materiálu vydaného k příslušné zakázce.
Program pak kontroluje objem nevyfakturovaných výkonů na provedenou fakturaci a umožňuje sledovat stav a vývoj rozpracované zakázky. Agenda zakázek s víceúrovňovým členěním zakázek a středisek a s ostatními moduly programu, vytváří komplexní řešení pro firmy zabývající se servisem automobilů, manipulační technicky, kopírovací techniky, elektromotorů a dalších zařízení včetně modulu pro provoz pronájmu těchto celků a sledování výdeje náhradních dílů na pronajímané zařízení.
Pro reklamní agentury hovoří sledování veškerých pohybů na vybranou zakázku a sledování harmonogramu zakázek, který využívají mmj. velká reklamní studia. (reference ALL AGENCY spol. s r.o.)
Výhody programu pro servisní činnost
 |
 |
Interaktivní sledování veškerých pohybů a dokladů z jednoho místa - karty zakázky |
 |
Záznam jednotlivých úkonů na zakázku, včetně vydaného materiálu |
 |
Strukturální sledování zakázek , včetně stromového členění (nadřazené zakázky) |
 |
Plánování úkolů (na osoby, střediska) , sledování jejich plnění a vývoj zakázky |
 |
Automatická fakturace, vstup všech výkonů na zakázku do faktury včetně vyskladněného materiál |
 |
Centrální elektronický archív - provázání karty zakázky na externí dokumenty - smlouvy, záznam o opravě |
 |
Zpracování mezd na zakázky až na jednotlivé hodiny |
 |
Reklamace - sledování reklamací, sledování zboží dle sériového čísla |
 |
Všechny funkce modulu zakázek, více Zde » |
|
|