 |
 |
Evidence a plánování aktivit vzhledem k zákazníkům - odběratelům, dodavatelům |
 |
CRM - sledování komunikace s klientem, neomezený text u klienta, možnost rozdělení typu komunikace |
 |
Sledování aktivity obchodních zástupců |
 |
Centralizace informací o partnerovi z jednoho místa, rychlý přesun na jakýkoliv typ dokladu, kontaktu, komunikace prostřednictvím tzv. záložek |
 |
Pošta - automatizovaná evidence odeslané a přijaté pošty (automatické zaznamenávání při tisku štítků a obálek) |
 |
Komplexní přehled o poště |
 |
Přehledné rozdělení pošty dle typů zásilek a komunikace |
 |
Uživatelsky definovatelný číselní evidence obchodních dokumentů a smluv přímo v systému |
 |
Pořizování přijatých faktur na základě záznamů z pošty (záznamů z recepce) |
 |
Tisk přehledů došlé a odeslané pošty, možnost náhled přímo z karty partnera |
 |
Sledování časového vytížení vlastních kapacit interaktivní záložky - systém eviduje všechny doklady vázané k partnerovi v celém systému. Záložky umožňuji efektivní přesun na kterýkoliv doklad, bez nutnosti zdlouhavých přesunů do příslušných agend. |
 |
Vnitřní pošta - využití vnitřního systému zasílání zpráv mezi uživateli systému |
 |
Sledování historie archivu evidence pošty - možnost tvorby účetních dokladů na základě vytvořené pošty, např. přijatých faktur s hlídáním došlých přijatých faktur, ale nepořízených do účetní - faktury ve schvalovacím řízení |