Neustálý stoupající nároky uživatelů na rychlou dostupnost informací bez náročného hledání a klikání nás inspiroval k vývoji na cela nové výjimečné aplikaci, která svým komfortem postavena tak, aby se mohla neustále vyvíjet, rozšiřovat, a má za úkol plně automatizovat program PREMIER. Hlavním cílem je včasná informovanost a automatizování opakujících se procesů, které lze předat „stroji“.
Modul nabízí uživatelům, nejen v uživatelům v managerských funkcích , ale také běžným uživatelům unikátní komfort automatického emailového zasílání požadovaných zpráv, přehledů, výkazů ad. upozornění či kritických momentů, které vygeneruje informační systém. Manager takto nemusí vstupovat do informačního systému, přesto obdrží automaticky požadovanou akci do emailové pošty, která je pro uživatele zpravidla prioritní.
Definice v E-agentovi se člení do tří základních druhů: PR – zaslání přehledu, VY – upozornění a výstrahy, Automatické akce, např:
AU – automatické akce
Automatické zálohování
Automatický import dat z jiných systémů
E-shop: Automatická synchronizace, včetně upozornění na nové objednávky
PR – zaslání přehledu
Přehled pohledávek dle odběratelů a doby prodlení
Přehled nedostatků zásob
Přehled otevřených objednávek odběratelů
VY – Upozornění a výstrahy
Skladové karty – upozornění na nedostatek nebo stav pod minimem
Odběratelé – upozornění na pohledávku po splatnosti + e-mailová upomínka
Sklady – sdělit změnu stavu objednávky odběrateli
Výhody
Možnost nastavení času a periody zasílané zprávy, přehledu
Přehledy mohou dostávat uživatelé nepracující v systému
Při kritickém momentu (pokles zboží pod minimum) se odešle všem zpráva (hlídání krizových situací)