Informační systém PREMIER podporuje ekonomické a finanční plánování, řízení, kontrolu a sledování nejnižších organizačních jednotek, projektů nebo činností včetně jejich komplexního vyhodnocení.
Systém umožňuje vedení nákladového účetnictví na úrovni zakázek, středisek a dalších tří volitelných doplňkových analýz (stroje, činnosti apod.) ve všech modulech a agendách na úroveň položek. Veškeré přehledy a výkazy pak lze sestavit s filtrem či rozpadem na tyto úrovně s volbou dle dalších parametrů.
PREMIER system zároveň podporuje manažerské řízení zakázek-projektů v širším kontextu (plánování úkolů, marketingové nástroje apod.) a zajistí zachycení celého procesu od nabídky po realizaci zakázky.
Komplexní podpora vedení zakázek a středisek
Až tři další volitelné doplňové analýzy (auta, stroje, činnost ad.)
Účtování všech kategorií až na jednotlivé položky v celém systému
Sledování všech účtů podle zakázek a středisek
Analýza a hospodaření těchto zakázek ad.
Možnost nastavení povinnosti zadání zakázky, střediska k vybraným účtům