Účetníctví PREMIER system nabízí rychlou a přesnou práci účetního s kontrolními mechanismy a rychle dostupnými informacemi.
Podvojné účetnictví je subsystém integrující účetní data ze všech ostatních modulů PS. Slouží k pořizování prvotních dokladů (Banka, Pokladna, Vzájemné zápočty ad.) pro zpracování veškerých účetních (Hlavní kniha, Obratová Předvaha) daňových a uzávěrkových výkazů. Modul je charakterizován možností provádění změn v kterémkoliv čase bez zanechání opravných řádků, kontinuitou účetních období (k dispozici jsou ihned data z kteréhokoliv minulého období), možnosti účtování fiskálního roku, provázaností účetních dokladů na přidružené doklady a širokou škálou tiskových sestav a filtrů pro uživatelskou tvorbu přehledů.
Účetnictví, pokladna
neomezený počet účetních deníků /dokladových řad - banka, pokladna, interní dokl. řady
příspěvkové a neziskové organizace – komplexní legislativní kontinuita
fiskální rok – všechny varianty nastavení fiskálního roku, včetně prodlouženého roku
střediska, zakázky, další 3 doplňkové analýzy - účtování až na 5 úrovní nákladového účetnictví
účtová osnova – hromadné založení účtové osnovy, možnost zadání k účtu 3 cizí výrazy v jiných jazykových mutacích (azbuka), změny čísla řádků rozvahy, volba povinného zadání střediska a zakázky ke konkrétnímu účtu
4 místná analytika
kurzovní lístek – automatické stahování z internetu, více kurzů
propracované účetní předkontace – možnost pořizování dat do předchozího období
uzávěrky faktur s výpočtem kurzových rozdílů, příp. závěrkových kurzových rozdílů pro faktury v cizí měně apod.
komplexní řešení pro DPH, včetně přiznání, dodatečného přiznání, vždy legislativní kontinuita, elektronické podání na instituce
daňová přiznání – veškerá jsou dostupná v modulu daňová kancelář
Periodické platby, zápočty
automatický návrh pro vzájemné zápočty dle saldokonta partnerů
automatický návrh potřebných formulářů včetně možnosti editace – dohoda, oznámení, vnitřní doklad
plánování účetních případů dle příslušné periody (měsíc, rok, kvartál, individuální datum)
naplánování vystavování opakujících se vystavených faktur ve spojení se šablonami- nájemné, opakující se služby
nastavení účtování leasingu, záloh na daň z příjmů ad.
automatický předpis dokladů
DPH, hlavní kniha, výkazy
veškeré legislativní výkazy
kontrola konzistence – komfortní automatická kontrola DPH a návaznosti účetnictví na evidenci (faktury)
kompletní řešení pro DPH, elektronické podání DPH, uložení pro historii a možnost načtení uloženého souboru
záznamní povinnost s detaily na jednotlivé položky
sledování obratové předvahy dle středisek a zakázek a dalších 3 doplňkových analýz, možnost porovnání k volitelnému období
filtrace hlavní knihy kromě účtů, partner, protiúčet, zakázka, středisko ad. parametry
výkaz zisků a ztráty - v plném i zkráceném rozsahu (Česky, A, N) s možnosti tisku v jiných měnách s možností rozkladu na jednotlivé účty s grafickým porovnáním s minulým obdobím
možnost sestavení s filtrací na středisko, zakázku, skupiny, partnera a doplňkové analýzy (výkony, činnosti, stroje)
všechny legislativní výkazy – Rozvaha, Pasiva (ve zkráceném i plném) s rozkladem na jednotlivé účty
denní informace – sumarizační přehled pro zhodnocení veškerých parametrů hospodaření firmy za určité období a kontrolu finančních prostředků