Prioritou společnosti PREMIER system a.s. je profesionální poskytování komplexního balíku služeb spojených se zaváděním-implementací informačního systému, s jeho provozem-servisem, údržbou a úpravou na míru, dle individuálních požadavků zákazníka.
Našim zákazníkům nabízíme komplexní, odbornou a flexibilní zákaznickou podporu, kterou mohou využívat nejen naši klienti, ale také potencionální zájemci o naše produkty. Naše zákaznická podpora se v rámci služeb zaměřuje na tyto priority:
Prezentace - služby při výběru nového informačního systému
Naše firma registruje každého zájemce již při prvním kontaktu jako potencionálního uživatele a již v této fázi se mu snaží poskytnout maximum informací, včetně možnosti poskytnutí prezentace našich produktů osobní návštěvou jednoho z našich zkušených odborníků v sídle Vaší firmy, a to zcela zdarma.
Nalézt správné řešení pro váš podnik znamená zodpovědět mnoho otázek ze všech oblastí provozu firmy. Naši konzultanti budou společně s vámi pracovat na jejich zodpovězení. Provedou detailní analýzu Vašich potřeb a požadavků, navrhnou optimální řešení pro Vaši firmu a doporučí Vám optimální konfiguraci software i hardware.
V průběhu zkušebního provozu Premier system může i potencionální zákazník může využít telefonickou či emailovou hotline pro podporu, aniž by byl již registrovaným zákazníkem, tedy měl zakoupenou licenci.
|
|