|
NOVINKY PREMIER SYSTEM |
|
03.04.2019
|
 |

PREMIER API – Novinka
Propojte PREMIERa s jinými systémy pomocí API
|
 |
více zde
|
|
11.08.2016
|
 |

Nová „Správa dokumentů“
Nová, modernější aplikace pro správu dokumentů
|
 |
více zde
|
|
15.02.2015
|
 |

Retina support
PREMIER system nyní podporuje pokročilou vektorovou grafiku
|
 |
více zde
|
|
24.06.2014
|
 |

Nalepovací poznámky – vložte informaci a úkol kdekoliv v systému!
Universální a multifunkční pomocník každého uživatele
|
 |
více zde
|
|
22.04.2014
|
 |

Sady v PREMIER system
Vylepšená definice sad jako alternativa k jednoduché výrobě
|
 |
více zde
|
|
05.02.2014
|
 |

Vybrané novinky verze X5 IDENTIFIKAČNÍ ŠTÍTKY
pro neomezené filtrování
|
 |
více zde
|
|
25.11.2013
|
 |

Vybrané novinky verze X5 NAVIGAČNÍ ŘÁDEK
Inteligentní funkce pro centrální vyhledávání s našeptávačem
|
 |
více zde
|
|
28.08.2013
|
 |

QR kód – v dokladech PREMIER system
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem
|
 |
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem. (Vhodné např. je-li odběratelem koncový zákazník nebo jiný subjekt, který si nevede počítačovou evidenci faktur a návrhář platebních příkazů)


více zde
|
|
30.05.2013
|
 |

Nový modul: Návrhář managerských výkazů
|
 |
více zde
|
|
04.02.2013
|
 |

Informace o solventnosti partnera a nespolehlivém plátci DPH
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera
|
 |
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera. Od 01.02.2013 se testuje zároveň, zda-li partner není "Nespolehlivý plátce DPH" (ručí se pak za něj). Informační tabule čerpá údaje při přidávání dokladů na pozadí, tudíž nezdržuje při práci. V případě potřeby lze tabuli vypnout v globálních nebo omezujících předvolbách. Dále lze nastavit, po kolika dnech jsou údaje zastaralé a bude prováděn nový test (přednastaveny jsou 3 dny).

|
|
19.11.2012
|
 |

PREMIER system X4.2
Ukázky z nové verze
prosinec 2012
|
 |
Ukázky z nové verze X4.2








|
|
06.10.2012
|
 |

Nový modul - Centrum ePodání
Přímá komunikace z programu PREMIER s finančním úřadem
|
 |
Nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňuje přímou komunikaci z programu PREMIER s finančním úřadem (podání DPH, silniční daně,...), OSSZ a ZP. Vstup do centra podání je možný z daňové kanceláře nebo z mezd. Více zde 


|
|
22.03.2012
|
 |

Retina display
Podpora displejů s velkým rozlišením, např. Ipad 3.
|
 |
Pokud máte malý display, ale s velmi vysokým rozlišením, např. Ipad 3 (připojení přes RDP, 2048 x 1536), doporučujeme přednastavit "Lupu" v programu na 164 % nebo 188 %. Fonty, tlačítka a formuláře budou dostatečně velké a díky vektorové grafice v programu PREMIER taky krásně ostrý obraz.

|
|
04.02.2012
|
 |

Modernizace datových schránek
Byl komplexně modernizován přístup k datovým schránkám
|
 |
 | Upozorňování na nové zprávy, výstraha při blížící se expiraci hesla v obrazovce "Výběr účetní jednotky". Přihlašovací ID a hesla jsou vázány na právě přihlášeného uživatele (nedochází ke kolizi s jinými uživateli) |  | Možnost hromadného získání informací o všech mých datových schránkách (nové zprávy, expirace hesla,...). Vhodné pro účetní firmy, které zastupují klienta. |  | Přílohy z datových schránek (zpravidla PDF), lze snadno otevírat přímo v programu PREMIER system bez nutnosti vstupovat na www stránky. (z obrazovky "Výběr účetní jednotky" nebo ze Správce - uživatelské předvolby) |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
26.01.2012
|
 |

Komunikace s ČSSZ pomocí VREP rozhraní
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP
|
 |
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP přímo z modulu mzdy v programu Premier. Více zde
|
|
04.11.2011
|
 |

Nová verze programu X4.1
V nové verzi X4.1 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2011
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:
 | Výrazně přehlednější a ergonomické ovládání programu |  | Rychlejší |  | Podpora pro terminálové připojení z Ipadu, Iphone, Androidu |  | Osobní složka – nová záložka „Notifikační centrum" , informující o změnách v programu, přidělených pracích, výstrahách... |  | Přehlednější správa (na vybrané obrazovce se dají přímo zobrazit předvolby uživatele k aktuálnímu modulu) |  | Komplexní modernizace procesních zakázek |  | Karta partnera nebo zakázky: možnost zobrazení z jednoho místa: veškeré přehledy k partnerovi, zakázce, obchodnímu zástupci ... |  | Controlling: Nové přehledy (např. výsledovka po letech…) |  | Legislativní kontinuita |  | + spousta dalších modernizací vycházejících z Vašich námětů... |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
|
07.10.2011
|
 |

Elektronický podpis
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER
|
 |
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER. Funkce je k dispozici i u hromadného rozesílání faktur, dále v zásobníku tiskových sestav.

|
|
29.09.2011
|
 |

Nová verze programu PREMIER system START
Novou verzi programu PREMIER system START lze zdarma plně využívat ke komerčním účelům s omezením počtu zápisů.
|
 |
Nová verze programu PREMIER system START, která nahrazuje původní demoverzi. Na rozdíl od demoverze lze verzi START zdarma plně využívat ke komerčním účelům. Verze je omezena maximálním počtem zápisů a to do 1000 v deníku nebo 200 ve fakturách / dodacích listech a 2 osob v personalistice. Po překročení lze dokoupit potřebné licence a pokračovat.
více zde
|
|
28.03.2011
|
 |

Změna v DPH od 01.04.2011
Aplikace změn DPH v programu PREMIER (aktualizováno 16.5.2011 - postup při insolvenci)
|
 |
Vážený uživateli,
od 01.04.2011 dochází ke změně zákona o DPH, kde mezi nejvýznamnější změnu patří možnost uplatnění DPH až v období, kdy byl obdržen daňový doklad. Pokud si neevidujete došlou poštu (menší firmy), doporučujeme jako datum doručení, tedy datum pro DPH uvádět datum vystavení dokladu. (Např. ve vyúčtování za telefon bude datum uskutečnění 30.6.2011 a datum vystavení dokladu 05.07.2011, použije se datum pro DPH 05.07.2011).
V programu PREMIER jsme pro maximální zjednodušení této legislativní změny připravili 2 vylepšení:
 | Při pořizování dokladu v přijatých fakturách, pokud se zjistí, že datum vystavení/obdržení je v jiném zdaňovacím období, nabídne se možnost přenesení data vystavení do údaje data pro DPH (viz. obr).
(poznámka: k automatické výzvě bude docházet nejdříve od 01.05.2011 u měsíčních plátců a od 01.07.2011 u čtvrtletních plátců DPH. Doklady s datem uskutečnění do 31.03.2011 se budou i při obdržení po tomto datu zapisovat původním způsobem)
|  | Jelikož bude větší množství případů, kdy bude datum zaúčtování v jiném období než období pro knihu DPH, byla zpřehledněna kniha DPH, tak aby byla co nejjednodušší kontrola na účet 343. (Pouze pro soustavu podvojného účetnictví)Na rozdíl od předešlého přehledu, se každý kód DPH (řádek v přiznání) rozpadne na 2 (viz. obr.) a to na "Zaúčtováno a uplatněno v tomto období" a "Zaúčtováno v jiném období". Dále přibyl třetí informační řádek "Zaúčtováno v tomto, ale uplatněno v jiném období". Tento informační údaj nemá vliv na knihu DPH, slouží pouze pro kontrolu účtu 343.
|  |
Další významnou změnou je náležitost daňového dokladu: V § 28 – je doplněn bod l) , který upravuje náležitosti daňového dokladu. Vypouští se pojem daňové dobropisy a daňové vrubopisy, které jsou novelou zákona o DPH nahrazeny opravnými daňovými doklady. Toto program PREMIER upravuje automaticky. Používáte-li vlastní tiskové sestavy, je nutná jení úprava, kde text dobropis změníte na "Opravný daňový doklad"
V ustanovení § 92a jsou z důvodu zabránění daňovým únikům zaváděna nová pravidla pro použití režimu pro přenesení daňové povinnosti. (šrot, od 01.01.2012 stavební práce). V programu PREMIER v definici kódů DPH přibylo tlačítko "Načíst ze vzorů". Zde lze v případě potřeby přidat kód 43 - USKUTEČNĚNÁ: přenesení daňové povinnosti a 20 - PŘIJATÁ: režim přenesení DP - základní sazba (obdoba reverse charge známé při importu z EU).
Z galerii tiskových sestav si můžete u tisku vydaných faktur přidat sestavu: "Faktura CZ - přenesení daňové povinnosti", která po detekci příslušného kódu DPH zobrazí na dokladu text: Podle zákona č. 235/2004 Sb., §92 a,c podléhá zboží režimu přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.
Přenesení daňové povinnosti je nutné vykazovat a odevzdávat spolu z přiznáním DPH (pouze elektronicky). Podrobný návod naleznete zde. 
Podrobnosti ke změnám v zákone o DPH naleznete zde. 
Postup při vystavení Opravného daňového dokladu při insolvenci naleznete zde.  (zákon o DPH 235/2004 Sb., § 44 – úprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolventním řízení)
Tým spolupracovníků PREMIER system
|
|
24.01.2011
|
 |

Nový modul – Řízení výroby ve verzi PREMIER X4
Potřebujete efektně řídit výrobu a s přehledem řešit plánování materiálů a zdrojů?
ve verzi PREMIER X4 - říjen 2010
|
 |
Na podzim uvádí Premier system a.s. nový produkt "Řízení výroby". Během více než tříletého náročného vývoje jsme vytvořili produkt pro komplexní řešení řízení výroby. Nový modul Řízení výroby podporuje, jak standardní materiálové plánování (MRP), plánování zdrojů (ERP), tak celopodnikové plánování zdrojů (MRPII). Zároveň je tento modul připraven k nasazení moderních metod plánování (ASP, SCM, LEAN production - štíhlá výroba) nabízející podporu metodik TQM (total quality management).
Modul "Řízení výroby" využívá již 10 společnostní je plně připraven k nasazení i ve Vaší společnosti. Na požádání provedeme prezentaci přímo u Vás ve firmě. Základní informace o modulu Řízení výroby si můžete stáhnout v PDF zde.
Více informací můžete také nalézt na našich stránkách
|
|
10.11.2010
|
 |

Nová verze programu X4
V nové verzi X4 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2010
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:  | Multiscreen (až 9 nezávisle otevřených záložek programu) (obr. 1) |  | V horní liště se nachází dvě nová tlačítka: oblíbené moduly / řady a historie práce (včetně společné historie ze všech otevřených záložek nebo možnosti otevírání oblíbené položky v nové záložce) (obr. 2 , 3 ) |  | Ve správci lze nadefinovat automatické nastartování až 6 záložek do konkrétních řad nebo modulů včetně případného výpočtu přehledů |  | Smartfiltry (uživatelsky snadné a rychlé zadávání filtrů), viz také |  | Monitoring (v neaktivních záložkách probíhají automatické výpočty) |  | PREMIER dashboard (podpůrné aplikace, které je možné kdykoliv otevírat pomocí CRTL+F4 a to v otevřené firmě i v obrazovce "výběr úč. jednotky") (obr. 5) |  | Modernizace přehledů, např. denní informace - interaktivní grafy + nové přehledy (hodinový, denní, týdenní, měsíční, kvartální, roční vývoj) (obr. 4) |  | E-agent: možnost automatického viditelného spouštění úloh v samostatné záložce (alternativa neviditelného procesu, vhodné i např. pro počáteční kontrolu nastavení...) |  | Možnost elektronického podpisu v exportovaných PDF dokumentech včetně podpory hromadné fakturace |  | Nová obrazovka "výběr účetní jednotky", kde se nachází nově informace o daňových přiznáních a vstupy do datových schránek (podpora účetních firem) |  | Přehledy ve skladě: Do oblíbených modulů lze přiřazovat i uživatelsky přednastavené. V přednastavených lze nově nastavit výchozí pohled nebo tiskovou sestavu. V nastavování filtrů nebo řazení před spuštěním přehledu se nabízí historie posledně použitých. |  | Osobní složka - Nová záložka "Výstrahy" (např. upozorňování na nedostatky ve skladě, dlužníky po splatnosti...) |  | Aktuální a kontinuální legislativa |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
více zde
|
|
01.09.2010
|
 |

Smart Filtry (chytré filtry v unigridech)
Nově jsou k dispozici pro usnadnění a zefektivnění práce tzv. smart filtry.
ve verzi Enterprise od 1.9.2010 ve verzi Standard od 1.12.2010
|
 |
V programu premier jsou pro usnadnění a zefektivnění práce nově k dispozici tzv. smart filtry. Ty se nachází nad hlavičky sloupců v unigridech v celém programu PREMIER. Mezi základní vlastnosti patří:  | Jednoduché zadání filtru (zadáním vzorce nebo rychlým zaškrtnutím nabídnutého seznamu) (obr. 1) |  | Možnost volby mezi filtrací nebo podbarvením údajů vyhovujícím filtru (obr. 2) |  | Možnost filtrovat i dle relačních údajů (obr. 3, tam kde je např. odběratel, lze zadat filtr na jakýkoliv údaj z karty partnera, např. obchodní zástupce, identifikátor, stát,...). Totéž platí i např. u čísla zakázky, skladové karty... |  | Možnost ukládání / načtení nadefinovaného filtru (vpravo v liště filtru je ikonka diskety) |  | Kooperace s grafy a rychlou tiskovou sestavou... (obr. 4) |  | Verze Enterprise - optimalizace pro velkoobjemové seznamy. Pokud se filtrují velkoobjemové tabulky (např. ze seznamu faktur, deníku, skladových karet,...), přichází z SQL serveru ve zlomku sekundy pouze položky vyhovující zadání. |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
|
03.06.2010
|
 |

Nové managerské výstupy
Vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů …
ve verzi PREMIER X3 - červen 2010
|
 |
V programu Premier system X.3 byly vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů v jedné obrazovce s možností rychlého zobrazení detailních informací. Vše lze filtrovat za individuálně vybrané zakázky, či výběr skupiny dle nejrůznějších kritérií a dalšími možnostmi pro uživatelské nastavení sestavy.
 | Výsledovka (účet 710) po zakázkách včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 zakázek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Nový horizontální výkaz: Výsledovka (účet 710) po střediscích včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 středisek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Modernizace výkazu "Výsledovka (účet 710) po měsících": přibyla možnost interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji) |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
|
10.05.2010
|
 |

Nový modul – Zvířata (Zemědělství)
Komplexní řešení pro zemědělství
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
Premier system nyní přichází s novým modulem pro obor " Zemědělství" , který je komplexním řešením pro rostlinnou a živočišnou výrobu, a další obory spojené s tématikou zemědělství.
Na počátku loňského roku byla naše firma oslovena skupinou zemědělských podniků, které využívali program Premier system v ekonomické a obchodní činnosti, k vytvoření nového modulu pro zemědělskou činnost, který by jim umožnil integrovat veškerou jejich činnost do jednoho informačního software. Po vzájemné dohodě jsme v dubnu roku 2008 zahájili náročný vývoj modulu "Zvířata", který byl společně s programem pro rostlinnou výrobu ukončen v dubnu roku 2010, po čtyřměsíčním testování u smluvních partnerů. Nyní již je plně k dispozici a je součástí demoverze programu (subsystém Majetek - Zvířata).
Tento modul znamená komplexní podporu pro obory zemědělství, sadovnictví, zahradnictví a lesnictví. modul slouží k evidenci zvířat evidovaných jak hromadně, tak i individuálně, a to včetně jejich odpisování. Jednotlivé pohyby je možno zadávat po naplnění 6 číselníků (stáje, ocenění, zaúčtování, přeřazení, pohyby, kategorie). Pro naplnění těchto číselníků je možno použít načtení dat z námi připravených vzorů, obsahující běžně používané druhy pohybů, kategorií apod.
Modul je provázaný s účetnictvím, pohyby a odpisy zvířat lze tedy automaticky účtovat (obdobně jako u majetku). Součástí je také společná evidence zvířat - zásob i majetku, sledování zootechnických záznamů, sledování produkce. Více zde .
 | Hospodářský rok - výhodný pro sezónnost zem. výroby |  | Doplňkové analýzy - základní - závod-středisko , zakázka, volně pojmenovatelné, stroj, pozemek, stáj, výkon |  | Nedokončená výroba - automatické účtování, automatické uzavírání, sledování víceletých plodin a porostů |  | Rozpouštění režií - správní a výrobní režie, rozpouštění hnojení, rozpouštění práce strojů, rozpouštění dle měsíční nebo roční poměrové základny. |  | Evidence a sledování mechanizace (opravy, spotřeba paliv, plánování údržby, servisní prohlídky....) Vnitropodnik |  | Mostní váha - modul umožňuje přímé propojení s váhou |  | Zemědělská laboratoř - automatický výpočet srážek podle norem |  | Nákladní doprava - automatická fakturace |
více zde
|
|
29.04.2010
|
 |

Modernizace skladových karet včetně související komunikace s E-shopy
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
 | ke skladové kartě lze přiřazovat neomezené množství obrázků |  | přímo v seznamu skladových karet i ve vyhledávacích seznamech lze zapnout zobrazení souvisejících karet (zadávají se v cross-referencích). Kliknutím na obrázek související karty se lze k této kartě ihned přepnout |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
27.04.2010
|
 |

Číselník Finančních úřadů
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad, která automaticky založí FÚ včetně požadovaných bankovních spojení pro různé daně... (totéž i v číselníku častých plateb u příkazu k úhradě)  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
 Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
20.03.2010
|
 |

Komfortní hromadné pořizování položek ve skladových agendách
Hromadné pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Premier nyní nabízí možnost hromadného pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet na jedné obrazovce , bez nutnosti aktivace jednotlivých položek ve skladu. Toto najde uplatnění především u firem, resp. komodit, kde klienti často kupují skladové položky, které jsou v seznamu karet bezprostředně pod sebou a liší se pouze v některých parametrech, např. materiál stavební, vodo-instalatérský , elektromateriál, ad. Uživatel tak nemusí při pořizování dokladů zbytečně vyhledávat každou položku zvlášť, ale zapisuje pouze množství do seznamu skladových karet, které jsou v seznamu pod sebou.  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
10.12.2009
|
 |

Modernější zobrazení faktur včetně jejich položek
ve verzi PREMIER X3 - prosinec 2009
|
 |
V nové verzi PREMIER X3, která bude k dispozici na počátku měsíce prosince, bylo vytvořeno modernější zobrazení faktur včetně jejich položek a přidružených dokladů přes vazbu. Uživatel může nyní komfortně prohlížet seznam faktur, přičemž v jednom řádku může listovat v jednotlivých položkách faktury, které jsou v rozšířeném poli, aniž by musel listovat v dlouhém seznamu faktur včetně položek. K dispozici je také informace o účtovacím předpise, pro snadnější kontrolu. Stejným způsobe může pak listovat v dalším poli „Vazby“, kde vidí seznam všech úhrad, případně dalších navazujících dokladů (objednávky, dodacího listu, příjemky ad., dle typu dokladu). Systém se při tisku automaticky přizpůsobí počtu položek na faktuře. Zdůrazněna byla také informace o zaúčtování faktury. Výše uvedená funkce je dostupná ve všech modulech programu Premier system X3. Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
01.11.2009
|
 |

Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy
ve verzi PREMIER X3 - listopad 2009
|
 |
Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy umožňující rychlé zobrazení detailů, popř. snadné "filtrování". V ukázce je např. "Přehled pohledávek dle odběratelů a doby prodlení". Přehled se dá zobrazit přímo v programu, popř. si jej můžete nechat posílat na e-mail pomocí nové automatické funkce "E-agent".
|
|
05.06.2009
|
 |

PREMIER Capsa – bezpečné sdílení souborů
ve verzi 12.3 od června 2009
|
 |
Systém PREMIER ve spolupráci se serverem Capsa.cz přináší novou internetovou aplikaci PREMIER Capsa určenou pro efektivní správu a sdílení firemních dat. Jedná se také o účinný nástroj pro dokumentaci systému managementu jakosti dle normy ISO 9001 a významný doplněk k elektronickému schvalování dokladů (PREMIER Workflow, viz kapitola v tomto časopise). PREMIER Capsa je plnohodnotnou náhradou drahých DMS systémů (DOCUMENT MANAGMENT SYSTEM).
Systém umožňuje efektivně sdílet velké soubory (o velikosti až 1GB) a dáles nimi pracovat.
Prostřednictvím PREMIER Capsa mají všichni uživatelé z libovolného místa okamžitý přístup k firemním dokumentům, ať už externím (smlouvy, projekty, přijaté faktury, objednávky ad.) či interním (směrnice, zápisy z porad, oběžníky, pracovní postupy, marketingové materiály, návody atd.), které jsou v dennodenním používání a je potřeba je mít rychle k dispozici. Je ideálním řešením pro ty, kdo chtějí vytvořit jednotný systém v přístupu k dokumentům, zbavit se „papírů“ a zavést pořádek do firemních informací. Velkou předností je „verzování“ dokumentů a automatické e-mailové upozornění na změny včetně „hyperlinku“ na změněný soubor. Dále také vysoká bezpečnost a možnost ukládání objemných souborů. více v Journal č. 14 a na stránkách www.capsa.cz

|
|
19.11.2008
|
 |

Spooler - zásobník sestav
ve verzi 12.3 od listopadu 2008
|
 |
 | Možnost pozdějších tisků jakýchkoliv dokumentů (využití především u větších firem kde uživatelé sdílejí tiskárnu nebo při výpadku tiskárny, toneru, atd...) |  | Snadný export a hromadná korespondence (odesílání mailem více sestav najednou) |  | Možnost slučování sestav (např. aktiva a pasiva s výkazem zisků a přílohy k závěrce, dále generace do jednoho pdf a zaslání na soud do sbírky listin) |  | Lepší náhledy s možností dohledávání v sestavě |  | Možnost sdílení sestav s jinými uživateli (např. hlavní účetní připraví nějaké podklady a označí sdílení s managementem) |  | Lze využít i jako elektronickou archivaci |  | Sestavy nebo skupiny lze jednoduše ukládat a přenášet na vzdálená PC nebo do archívu |  | U exportů nově přibyla možnost formátu XPS (XML paper specification), dále možnost zakódování souborů PDF a možnost automatické komprese do ZIP souboru |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
|
11.11.2008
|
 |

Podpora notebooků a monitorů s vysokým rozlišením - lupa
ve verzi 12.3 od listopadu 2008
|
 |
Vývoj LCD obrazovek směřuje stále k vyšším a vyšším rozlišením což zmenšuje formuláře, které jsou jinak čitelné na obrazovkách např. s nižším rozlišením 1024x768 pixelů. Program PREMIER system má od verze 12.3 "lupu" (viz. obr), kterou lze měnit velikost veškerých formulářů. Nyní se nabízí 7 různých velikostí a program lze přizpůsobit od kapesních PDA až po monitory / notebooky z velmi vysokým rozlišením 1920x1200 i více. Hlavním cílem nové funkce je neunavování očí při delší práci, snížení chybovosti a zlepšené přehlednosti programu. 
|
|
01.11.2008
|
 |

Modernizace skladových karet
ve verzi 12.3 od listopadu 2008
|
 |
 | Možnost zobrazování seznamu s obrázkem a doplňujícími texty, včetně možnosti např. generování do pdf souboru a přímého odeslání na e-mail |  | Možnost zobrazování stavů v ostatních skladech včetně rezervací, budoucích stavů,... |  | Lze tvořit vazby na interní / extérní dokumenty, hyperlinky nebo skenované dokumenty |  | Lze přiřazovat neomezené množství nalepovacích poznámek | 
|
|
02.05.2008
|
 |

Modernizace zobrazení vazeb - Tok dokladů
ve verzi 12.2 od 2.5.2008
|
 |
Bylo komplexně modernizováno zobrazení vazeb ke kterémukoliv dokladu v systému. Vedle předělání do "unigridu" a přidání nových vizuálních informací (datum) byla přidána zcela unikátní funkce "Tok dokladů". Ta umožňuje sledovat i nepřímé návaznosti (předchůdce, následníky) což podstatně zpřehledňuje celý vývoj obchodního případu.
|
|
22.04.2008
|
 |

Vazby na externí dokumenty
ve verzi 12.2 od 22.4.2008
|
 |
V programu PREMIER systém byl modernizován systém tvorby tzv. elektronického archívu, tedy vazeb na externí soubory. Dosavadní systém kumulace souborů v fpt souborech, byla nahrazena modernější možností propojení s existujícím souborem na relativní bázi, což znamená, že při přesunu adresáře na jiný disk, nebo při přejmenování disku, zůstane cesta zachována a uživatel má stále vazby na příslušné dokumenty zachovány.
Dále byl modernizován vizuálně seznam všech napojených dokument a byl převeden o tzv. unigridové obrazovky, tzn. že zde má uživatel k dispozici veškeré jeho funkce, - filtry, úpravy pohledu, seřazování atd. Dále byl tento systém doplněn o funkci automatické propojení se skenerem, což nabízí uživateli komfortně a rychle příslušný soubor naskenovat a ihned uložit do předvoleného adresáře informačního software PREMIER systém v. 12.2
Odkaz na hyperlink - další možností nové systému je odkaz na webové stránky (hypertextový odkaz), kde se příslušný dokument nebo informace vztahující se k příslušnému dokladu, partnerovi či zakázce váže. 
|
|
15.04.2008
|
 |

Modernizace tlačítka "vývoj NC"
ve verzi 12.2 od 15.4.2008
|
 |
Modernizace tlačítka "vývoj NC", pořizovacích cen, které je dostupné při prodeji zboží či materiálu na výdejce, příjemce, objednávkách ad. prvotních dokladech souvisejících s prodejem zboží. Tato funkce umožňuje uživateli všechny způsoby pro aktuální práci s cenou, která nevychází z předvolených ceníku, ale jejíž úprava vychází z individuálních požadavků. Takto lze operativně ke skladové či nákupní ceně zvolit příslušnou marži jakýmkoliv způsob s grafickým znázorněním trendů , aktuálních stavů ad. užitečných informací. To umožňuje operativně navrhnout/zkontrolovat prodejní cenu porovnáním s váženým průměrem, dále poslední, nejnovější nebo vybranou zásobou na skladě. (Vybrat zásobu pro výpočet lze ze seznamu nebo i kliknutím na sloupec grafu)
|
|
12.02.2008
|
 |

Kompletní modernizace výkazu INTRASTAT
ve verzi 12.2 od 10.2.2008
|
 |
(Přesnější provedení výpočtů s minimálními administrativními nároky a ergonomickou přehledností)  | Do kursovního lístku lze zadat vedle základního kursu ČNB měsíční celní kursy měn. Ty pak slouží pro přesnější výpočet podkladů pro Intrastat. |  | Ve správci - glob. předvolby - účetnictví lze předvolit nejčastěji používané dodací podmínky, druh dopravy, popř. kraj původu. |  | V adresáři partnerů - individuální předvolby dodavatele: lze předvolit nejčastěji používané dodací podmínky a druh dopravy. |  | V položkách příjemek (přijetí) nebo vydaných faktur (odeslání) lze zadávat výjimky. (např. jiný druh dopravy, transakce,...). |  | V položkách dokladů i v samotném detailním podkladu pro intrastat lze přehledně zjistit z čeho byly údaje čerpány. | | podrobně zde  |
|
|
10.01.2008
|
 |

PREMIER Enterprise - alternativní verze programu
|
 |
Alternativní verze programu určená pro střední a větší společnosti od 20 do 256 současně pracujících uživatelů. Je postavená na architektuře client-server pod MS SQL 2000,5,8. První zkušenosti překvapily svým výkonem a stabilitou i samotné tvůrce této verze, kde se vše zrychlilo v průměru 5-30 krát. Např. rozvaha z 1 min. na 2 sec., Obratová předvaha - na 50 sec. -> 1 sec., přímé cash flow - 1min. 15 sec. -> 2 sec., přehled prodejů ve skladě: 40 sec. -> 4 sec., (měřeno na stejné síti se standardní verzí u dat s počtem položek v deníku: 110.000).
SW PREMIER Enterprise má oproti standardní verzi následující výhody, ale i nevýhody:  | neomezené množství dat (2 terabyty) |  | maximální bezpečnost (firemní data nejsou sdílená ani viditelná) |  | vhodné pro 20–256 současně pracujících uživatelů |  | architektura client-server (MS SQL 2000, 2005) |  | velice šetrné zatížení sítě |  | imunita vůči síťovým výpadkům a virům |  | ergonomická obsluha je shodná se standardní verzí programu PREMIER |  | náročnější úlohy (reindexace, různé propočty) probíhají na serveru „na pozadí“ a nebrzdí práci stanice. |  | rozšířenost MS SQL 2000, 2005 umožňuje větší otevřenost systému pro vlastní úpravy a spolupracující SW. |  | verze standard a enterprise se vyvíjejí shodně. Lze kdykoliv přejít tam i zpět. |  | vyšší cena, u většího objemu dat (nad 4Gbyte) nutnost licencovat i MS SQL server. Ten lze však využít i pro jiné aplikace. |  | složitější prvotní implementace, především instalace. Upgrade/update je stejně snadné jako standardní verze. |  | nehodí se pro malé firemní sítě a sítě typu Peer-to-Peer. Síla produktu se projeví až nad 5 současně pracujících uživatelů. |  | výkonnější by měl být i server, který vlastně většinu dat zpracovává. Naopak na klientské stanice nemusí být téměř žádné nároky. | Více podrobností ve tvaru PDF si stáhnete 
|
|
15.11.2007
|
 |

Modernizace karet obchodních partnerů
ve verzi 12.2 od 15.11.2007
|
 |
 | Možnost zadání nového partnera automatickým načtením z internetu (ARES). Stačí vyplnit IČ, automaticky se doplní sídlo a DIČ, pokud je platné. |  | Vedle údaje DIČ přibylo tlačítko: ověřit platnost DIČ (z ec.europa.eu...) |  | Lepší podpora práce v týmu: Vázaným nalepovacím poznámkám lze přidělit dvě nové volby: zobrazit všem a zobrazit všude |  | Možnost hromadných rozesílání e-mailů partnerům a to přímo přes nastavený SMTP server. (Tisk-seznam/filtr-rozeslat e-mail...) | 
|
|
29.10.2007
|
 |

Modernizace modulu informace o odběrateli
ve verzi 12.2 od 15.11.2007
|
 |
Během několika sekund získáte najednou přehledně nejdůležitější informaci o zadaném odběrateli:  | Stav pohledávek |  | Faktury po splatnosti |  | Fakturovanou netto hodnotu (bez DPH) |  | Hodnoty v cizích měnách |  | Informaci o nevyfakturovaných dodávkách (otevřené dodací listy) |  | Stav otevřených záloh (otevřené položky účtu 324...) |  | Stav otevřených objednávek |  | Průměrnou dobu placení (bonita) |  | Informaci o povoleném kreditu a jeho zbývající části |  | Je-li překročen kredit, tak se zobrazí blikající grafická výstraha "STOP" |  | Časový vývoj včetně trendu (interaktivní graf reagující na myš - měsíční / roční / fiskální) |  | Spotřební koš (interaktivní graf reagující na myš - dle katalogových čísel nebo čísel účtů není-li používán sklad) |  | Tok partnera - zobrazí se na povel chronologicky všechny doklady k odběrateli (poptávky, objednávky, faktury, pokladní a bankovní doklady,...) |

|
|
22.10.2007
|
 |

Plánování CRM, zakázek, procesů, kalendáře
ve verzi 12.2 od 15.11.2007
|
 |
Tento výkonný modul v sobě slučuje do jednoho kompaktního celku plánování kapacit a to zakázek nebo jejich detailních procesů, CRM, osobního kalendáře. Využití v plánování nejde téměř každý, ať už jde o plánování osobních schůzek nebo složitých zakázek. Plán je interaktivní, tedy reagující na myš, čímž značně urychlí a zpřehlední práci při zadávání nebo změně plánů. V reálném čase se graficky ve spodní části zobrazuje procentuélní nebo hodinové kapacitní vytížení jednotlivce / střediska / výrobní linky / firmy. K dispozici je i automatický návrhář volných kapacit. Použitím tohoto výkonného nástroje dokonale využijete volných kapacit firmy a naopak včas odhalíte možné problémy s plněním termínu.
|
|
15.10.2007
|
 |

Modernizace jednotlivých přehledů v modulech odběratelů / controllingu / přehledů ve skladě
ve verzi 12.2 od 15.11.2007
|
 |
Modernizují se tyto prvky:  | Rozšířené vstupní filtry (např. lze zadat přehled za nadřazený sortiment, obchodního zástupce, region,...) |  | Převody do universálních výkonných obrazovek, tzv. unigrid, umožňující správu pohledů / filtrů / sestav... |  | byly doplněny interaktivní grafy (tlačítkem myši získáte další detaily), včetně souvisejících podpůrných funkcí (tisk grafu, zkopírování do schránky a následném použití v e-mailu, xls,... tlačítkem CTRL+V) | 
|
|
15.05.2007
|
 |

Informační zprávy: Automaticky a adresně informují o novinkách v programu
15.05.2007
|
 |
Informační zprávy automaticky a adresně informují o novinkách v programu, opravách, pořádaných školeních, změně v legislativě atd. Adresně znamená, že např. skladníkovi se nezobrazují informace o mzdách. Výhodou těchto zpráv je rychlá informace, která se navíc dostane ke všem uživatelům v síti. Navíc stačí, když je k síti internet připojena pouze jedna stanice. Doručování zpráv si může každý uživatel v síti dále přednastavit v modulu "Správce-uživatelské předvolby-informační zprávy".  |  | Kliknutím na obrázky je zvetšíte na plnou velikost |
|
|
18.02.2007
|
 |

Modernizace zobrazení a párování otevřených položek "ručních" saldokontních účtů
18.02.2007
|
 |
 | Před vstupem do ot. položek lze zadat filtr na účet/účty (vhodné pro urychlení u velkoobjemných dat) |  | Výrazné zrychlení výpočtu otevřených položek vybraného účtu (u větších dat i několikaset-násobně) |  | Ergonomická modernizace - ve spodní části okna se zobrazují všechny položky párovaného okruhu (i mimo sledované období) |  | Ergonomická modernizace - při ručním párování probíhá ihned automatický propočet seznamu (refresh, dříve na dotaz z důvodu delšího výpočtu) |  | Tisková sestava otevřených položek byla rozšířna o inventarizační zápisy (vhodné i pro podklady pro audit) |  | Připravuje se: Inteligentní průvodce automatickým hromadným vypárováním... | 
|