 |
03.04.2019 |
|
|
 |
PREMIER API – Novinka »
Propojte PREMIERa s jinými systémy pomocí API
|
 |
více zde »
|
 |
11.08.2016 |
|
|
 |
Nová „Správa dokumentů“ »
Nová, modernější aplikace pro správu dokumentů
|
 |
více zde »
|
 |
15.02.2015 |
|
|
 |
Retina support »
PREMIER system nyní podporuje pokročilou vektorovou grafiku
|
 |
více zde »
|
 |
24.06.2014 |
|
|
 |
Nalepovací poznámky – vložte informaci a úkol kdekoliv v systému! »
Universální a multifunkční pomocník každého uživatele
|
 |
více zde »
|
 |
22.04.2014 |
|
|
 |
Sady v PREMIER system »
Vylepšená definice sad jako alternativa k jednoduché výrobě
|
 |
více zde »
|
 |
05.02.2014 |
|
|
 |
Vybrané novinky verze X5 IDENTIFIKAČNÍ ŠTÍTKY »
pro neomezené filtrování
|
 |
více zde »
|
 |
25.11.2013 |
|
|
 |
Vybrané novinky verze X5 NAVIGAČNÍ ŘÁDEK »
Inteligentní funkce pro centrální vyhledávání s našeptávačem
|
 |
více zde »
|
 |
28.08.2013 |
|
|
 |
QR kód – v dokladech PREMIER system »
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem
|
 |
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem. (Vhodné např. je-li odběratelem koncový zákazník nebo jiný subjekt, který si nevede počítačovou evidenci faktur a návrhář platebních příkazů)


více zde »
|
 |
30.05.2013 |
|
|
 |
Nový modul: Návrhář managerských výkazů »
|
 |
více zde »
|
 |
04.02.2013 |
|
|
 |
Informace o solventnosti partnera a nespolehlivém plátci DPH »
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera
|
 |
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera. Od 01.02.2013 se testuje zároveň, zda-li partner není "Nespolehlivý plátce DPH" (ručí se pak za něj). Informační tabule čerpá údaje při přidávání dokladů na pozadí, tudíž nezdržuje při práci. V případě potřeby lze tabuli vypnout v globálních nebo omezujících předvolbách. Dále lze nastavit, po kolika dnech jsou údaje zastaralé a bude prováděn nový test (přednastaveny jsou 3 dny).

|
 |
19.11.2012 |
|
|
 |
PREMIER system X4.2 »
Ukázky z nové verze
prosinec 2012
|
 |
Ukázky z nové verze X4.2








|
 |
06.10.2012 |
|
|
 |
Nový modul - Centrum ePodání »
Přímá komunikace z programu PREMIER s finančním úřadem
|
 |
Nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňuje přímou komunikaci z programu PREMIER s finančním úřadem (podání DPH, silniční daně,...), OSSZ a ZP. Vstup do centra podání je možný z daňové kanceláře nebo z mezd. Více zde 


|
 |
22.03.2012 |
|
|
 |
Retina display »
Podpora displejů s velkým rozlišením, např. Ipad 3.
|
 |
Pokud máte malý display, ale s velmi vysokým rozlišením, např. Ipad 3 (připojení přes RDP, 2048 x 1536), doporučujeme přednastavit "Lupu" v programu na 164 % nebo 188 %. Fonty, tlačítka a formuláře budou dostatečně velké a díky vektorové grafice v programu PREMIER taky krásně ostrý obraz.

|
 |
04.02.2012 |
|
|
 |
Modernizace datových schránek »
Byl komplexně modernizován přístup k datovým schránkám
|
 |
 | Upozorňování na nové zprávy, výstraha při blížící se expiraci hesla v obrazovce "Výběr účetní jednotky". Přihlašovací ID a hesla jsou vázány na právě přihlášeného uživatele (nedochází ke kolizi s jinými uživateli) |  | Možnost hromadného získání informací o všech mých datových schránkách (nové zprávy, expirace hesla,...). Vhodné pro účetní firmy, které zastupují klienta. |  | Přílohy z datových schránek (zpravidla PDF), lze snadno otevírat přímo v programu PREMIER system bez nutnosti vstupovat na www stránky. (z obrazovky "Výběr účetní jednotky" nebo ze Správce - uživatelské předvolby) |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
26.01.2012 |
|
|
 |
Komunikace s ČSSZ pomocí VREP rozhraní »
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP
|
 |
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP přímo z modulu mzdy v programu Premier. Více zde
|
 |
04.11.2011 |
|
|
 |
Nová verze programu X4.1 »
V nové verzi X4.1 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2011
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:
 | Výrazně přehlednější a ergonomické ovládání programu |  | Rychlejší |  | Podpora pro terminálové připojení z Ipadu, Iphone, Androidu |  | Osobní složka – nová záložka „Notifikační centrum" , informující o změnách v programu, přidělených pracích, výstrahách... |  | Přehlednější správa (na vybrané obrazovce se dají přímo zobrazit předvolby uživatele k aktuálnímu modulu) |  | Komplexní modernizace procesních zakázek |  | Karta partnera nebo zakázky: možnost zobrazení z jednoho místa: veškeré přehledy k partnerovi, zakázce, obchodnímu zástupci ... |  | Controlling: Nové přehledy (např. výsledovka po letech…) |  | Legislativní kontinuita |  | + spousta dalších modernizací vycházejících z Vašich námětů... |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
07.10.2011 |
|
|
 |
Elektronický podpis »
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER
|
 |
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER. Funkce je k dispozici i u hromadného rozesílání faktur, dále v zásobníku tiskových sestav.

|
 |
29.09.2011 |
|
|
 |
Nová verze programu PREMIER system START »
Novou verzi programu PREMIER system START lze zdarma plně využívat ke komerčním účelům s omezením počtu zápisů.
|
 |
Nová verze programu PREMIER system START, která nahrazuje původní demoverzi. Na rozdíl od demoverze lze verzi START zdarma plně využívat ke komerčním účelům. Verze je omezena maximálním počtem zápisů a to do 1000 v deníku nebo 200 ve fakturách / dodacích listech a 2 osob v personalistice. Po překročení lze dokoupit potřebné licence a pokračovat.
více zde »
|
 |
28.03.2011 |
|
|
 |
Změna v DPH od 01.04.2011 »
Aplikace změn DPH v programu PREMIER (aktualizováno 16.5.2011 - postup při insolvenci)
|
 |
Vážený uživateli,
od 01.04.2011 dochází ke změně zákona o DPH, kde mezi nejvýznamnější změnu patří možnost uplatnění DPH až v období, kdy byl obdržen daňový doklad. Pokud si neevidujete došlou poštu (menší firmy), doporučujeme jako datum doručení, tedy datum pro DPH uvádět datum vystavení dokladu. (Např. ve vyúčtování za telefon bude datum uskutečnění 30.6.2011 a datum vystavení dokladu 05.07.2011, použije se datum pro DPH 05.07.2011).
V programu PREMIER jsme pro maximální zjednodušení této legislativní změny připravili 2 vylepšení:
 | Při pořizování dokladu v přijatých fakturách, pokud se zjistí, že datum vystavení/obdržení je v jiném zdaňovacím období, nabídne se možnost přenesení data vystavení do údaje data pro DPH (viz. obr).
(poznámka: k automatické výzvě bude docházet nejdříve od 01.05.2011 u měsíčních plátců a od 01.07.2011 u čtvrtletních plátců DPH. Doklady s datem uskutečnění do 31.03.2011 se budou i při obdržení po tomto datu zapisovat původním způsobem)
|  | Jelikož bude větší množství případů, kdy bude datum zaúčtování v jiném období než období pro knihu DPH, byla zpřehledněna kniha DPH, tak aby byla co nejjednodušší kontrola na účet 343. (Pouze pro soustavu podvojného účetnictví)Na rozdíl od předešlého přehledu, se každý kód DPH (řádek v přiznání) rozpadne na 2 (viz. obr.) a to na "Zaúčtováno a uplatněno v tomto období" a "Zaúčtováno v jiném období". Dále přibyl třetí informační řádek "Zaúčtováno v tomto, ale uplatněno v jiném období". Tento informační údaj nemá vliv na knihu DPH, slouží pouze pro kontrolu účtu 343.
|  |
Další významnou změnou je náležitost daňového dokladu: V § 28 – je doplněn bod l) , který upravuje náležitosti daňového dokladu. Vypouští se pojem daňové dobropisy a daňové vrubopisy, které jsou novelou zákona o DPH nahrazeny opravnými daňovými doklady. Toto program PREMIER upravuje automaticky. Používáte-li vlastní tiskové sestavy, je nutná jení úprava, kde text dobropis změníte na "Opravný daňový doklad"
V ustanovení § 92a jsou z důvodu zabránění daňovým únikům zaváděna nová pravidla pro použití režimu pro přenesení daňové povinnosti. (šrot, od 01.01.2012 stavební práce). V programu PREMIER v definici kódů DPH přibylo tlačítko "Načíst ze vzorů". Zde lze v případě potřeby přidat kód 43 - USKUTEČNĚNÁ: přenesení daňové povinnosti a 20 - PŘIJATÁ: režim přenesení DP - základní sazba (obdoba reverse charge známé při importu z EU).
Z galerii tiskových sestav si můžete u tisku vydaných faktur přidat sestavu: "Faktura CZ - přenesení daňové povinnosti", která po detekci příslušného kódu DPH zobrazí na dokladu text: Podle zákona č. 235/2004 Sb., §92 a,c podléhá zboží režimu přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.
Přenesení daňové povinnosti je nutné vykazovat a odevzdávat spolu z přiznáním DPH (pouze elektronicky). Podrobný návod naleznete zde. 
Podrobnosti ke změnám v zákone o DPH naleznete zde. 
Postup při vystavení Opravného daňového dokladu při insolvenci naleznete zde.  (zákon o DPH 235/2004 Sb., § 44 – úprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolventním řízení)
Tým spolupracovníků PREMIER system
|
 |
24.01.2011 |
|
|
 |
Nový modul – Řízení výroby ve verzi PREMIER X4 »
Potřebujete efektně řídit výrobu a s přehledem řešit plánování materiálů a zdrojů?
ve verzi PREMIER X4 - říjen 2010
|
 |
Na podzim uvádí Premier system a.s. nový produkt "Řízení výroby". Během více než tříletého náročného vývoje jsme vytvořili produkt pro komplexní řešení řízení výroby. Nový modul Řízení výroby podporuje, jak standardní materiálové plánování (MRP), plánování zdrojů (ERP), tak celopodnikové plánování zdrojů (MRPII). Zároveň je tento modul připraven k nasazení moderních metod plánování (ASP, SCM, LEAN production - štíhlá výroba) nabízející podporu metodik TQM (total quality management).
Modul "Řízení výroby" využívá již 10 společnostní je plně připraven k nasazení i ve Vaší společnosti. Na požádání provedeme prezentaci přímo u Vás ve firmě. Základní informace o modulu Řízení výroby si můžete stáhnout v PDF zde.
Více informací můžete také nalézt na našich stránkách
|
 |
10.11.2010 |
|
|
 |
Nová verze programu X4 »
V nové verzi X4 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2010
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:  | Multiscreen (až 9 nezávisle otevřených záložek programu) (obr. 1) |  | V horní liště se nachází dvě nová tlačítka: oblíbené moduly / řady a historie práce (včetně společné historie ze všech otevřených záložek nebo možnosti otevírání oblíbené položky v nové záložce) (obr. 2 , 3 ) |  | Ve správci lze nadefinovat automatické nastartování až 6 záložek do konkrétních řad nebo modulů včetně případného výpočtu přehledů |  | Smartfiltry (uživatelsky snadné a rychlé zadávání filtrů), viz také |  | Monitoring (v neaktivních záložkách probíhají automatické výpočty) |  | PREMIER dashboard (podpůrné aplikace, které je možné kdykoliv otevírat pomocí CRTL+F4 a to v otevřené firmě i v obrazovce "výběr úč. jednotky") (obr. 5) |  | Modernizace přehledů, např. denní informace - interaktivní grafy + nové přehledy (hodinový, denní, týdenní, měsíční, kvartální, roční vývoj) (obr. 4) |  | E-agent: možnost automatického viditelného spouštění úloh v samostatné záložce (alternativa neviditelného procesu, vhodné i např. pro počáteční kontrolu nastavení...) |  | Možnost elektronického podpisu v exportovaných PDF dokumentech včetně podpory hromadné fakturace |  | Nová obrazovka "výběr účetní jednotky", kde se nachází nově informace o daňových přiznáních a vstupy do datových schránek (podpora účetních firem) |  | Přehledy ve skladě: Do oblíbených modulů lze přiřazovat i uživatelsky přednastavené. V přednastavených lze nově nastavit výchozí pohled nebo tiskovou sestavu. V nastavování filtrů nebo řazení před spuštěním přehledu se nabízí historie posledně použitých. |  | Osobní složka - Nová záložka "Výstrahy" (např. upozorňování na nedostatky ve skladě, dlužníky po splatnosti...) |  | Aktuální a kontinuální legislativa |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
více zde »
|
 |
01.09.2010 |
|
|
 |
Smart Filtry (chytré filtry v unigridech) »
Nově jsou k dispozici pro usnadnění a zefektivnění práce tzv. smart filtry.
ve verzi Enterprise od 1.9.2010 ve verzi Standard od 1.12.2010
|
 |
V programu premier jsou pro usnadnění a zefektivnění práce nově k dispozici tzv. smart filtry. Ty se nachází nad hlavičky sloupců v unigridech v celém programu PREMIER. Mezi základní vlastnosti patří:  | Jednoduché zadání filtru (zadáním vzorce nebo rychlým zaškrtnutím nabídnutého seznamu) (obr. 1) |  | Možnost volby mezi filtrací nebo podbarvením údajů vyhovujícím filtru (obr. 2) |  | Možnost filtrovat i dle relačních údajů (obr. 3, tam kde je např. odběratel, lze zadat filtr na jakýkoliv údaj z karty partnera, např. obchodní zástupce, identifikátor, stát,...). Totéž platí i např. u čísla zakázky, skladové karty... |  | Možnost ukládání / načtení nadefinovaného filtru (vpravo v liště filtru je ikonka diskety) |  | Kooperace s grafy a rychlou tiskovou sestavou... (obr. 4) |  | Verze Enterprise - optimalizace pro velkoobjemové seznamy. Pokud se filtrují velkoobjemové tabulky (např. ze seznamu faktur, deníku, skladových karet,...), přichází z SQL serveru ve zlomku sekundy pouze položky vyhovující zadání. |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
03.06.2010 |
|
|
 |
Nové managerské výstupy »
Vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů …
ve verzi PREMIER X3 - červen 2010
|
 |
V programu Premier system X.3 byly vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů v jedné obrazovce s možností rychlého zobrazení detailních informací. Vše lze filtrovat za individuálně vybrané zakázky, či výběr skupiny dle nejrůznějších kritérií a dalšími možnostmi pro uživatelské nastavení sestavy.
 | Výsledovka (účet 710) po zakázkách včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 zakázek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Nový horizontální výkaz: Výsledovka (účet 710) po střediscích včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 středisek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Modernizace výkazu "Výsledovka (účet 710) po měsících": přibyla možnost interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji) |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
10.05.2010 |
|
|
 |
Nový modul – Zvířata (Zemědělství) »
Komplexní řešení pro zemědělství
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
Premier system nyní přichází s novým modulem pro obor " Zemědělství" , který je komplexním řešením pro rostlinnou a živočišnou výrobu, a další obory spojené s tématikou zemědělství.
Na počátku loňského roku byla naše firma oslovena skupinou zemědělských podniků, které využívali program Premier system v ekonomické a obchodní činnosti, k vytvoření nového modulu pro zemědělskou činnost, který by jim umožnil integrovat veškerou jejich činnost do jednoho informačního software. Po vzájemné dohodě jsme v dubnu roku 2008 zahájili náročný vývoj modulu "Zvířata", který byl společně s programem pro rostlinnou výrobu ukončen v dubnu roku 2010, po čtyřměsíčním testování u smluvních partnerů. Nyní již je plně k dispozici a je součástí demoverze programu (subsystém Majetek - Zvířata).
Tento modul znamená komplexní podporu pro obory zemědělství, sadovnictví, zahradnictví a lesnictví. modul slouží k evidenci zvířat evidovaných jak hromadně, tak i individuálně, a to včetně jejich odpisování. Jednotlivé pohyby je možno zadávat po naplnění 6 číselníků (stáje, ocenění, zaúčtování, přeřazení, pohyby, kategorie). Pro naplnění těchto číselníků je možno použít načtení dat z námi připravených vzorů, obsahující běžně používané druhy pohybů, kategorií apod.
Modul je provázaný s účetnictvím, pohyby a odpisy zvířat lze tedy automaticky účtovat (obdobně jako u majetku). Součástí je také společná evidence zvířat - zásob i majetku, sledování zootechnických záznamů, sledování produkce. Více zde .
 | Hospodářský rok - výhodný pro sezónnost zem. výroby |  | Doplňkové analýzy - základní - závod-středisko , zakázka, volně pojmenovatelné, stroj, pozemek, stáj, výkon |  | Nedokončená výroba - automatické účtování, automatické uzavírání, sledování víceletých plodin a porostů |  | Rozpouštění režií - správní a výrobní režie, rozpouštění hnojení, rozpouštění práce strojů, rozpouštění dle měsíční nebo roční poměrové základny. |  | Evidence a sledování mechanizace (opravy, spotřeba paliv, plánování údržby, servisní prohlídky....) Vnitropodnik |  | Mostní váha - modul umožňuje přímé propojení s váhou |  | Zemědělská laboratoř - automatický výpočet srážek podle norem |  | Nákladní doprava - automatická fakturace |
více zde »
|
 |
29.04.2010 |
|
|
 |
Modernizace skladových karet včetně související komunikace s E-shopy »
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
 | ke skladové kartě lze přiřazovat neomezené množství obrázků |  | přímo v seznamu skladových karet i ve vyhledávacích seznamech lze zapnout zobrazení souvisejících karet (zadávají se v cross-referencích). Kliknutím na obrázek související karty se lze k této kartě ihned přepnout |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
27.04.2010 |
|
|
 |
Číselník Finančních úřadů »
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad, která automaticky založí FÚ včetně požadovaných bankovních spojení pro různé daně... (totéž i v číselníku častých plateb u příkazu k úhradě)  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
 Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
20.03.2010 |
|
|
 |
Komfortní hromadné pořizování položek ve skladových agendách »
Hromadné pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Premier nyní nabízí možnost hromadného pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet na jedné obrazovce , bez nutnosti aktivace jednotlivých položek ve skladu. Toto najde uplatnění především u firem, resp. komodit, kde klienti často kupují skladové položky, které jsou v seznamu karet bezprostředně pod sebou a liší se pouze v některých parametrech, např. materiál stavební, vodo-instalatérský , elektromateriál, ad. Uživatel tak nemusí při pořizování dokladů zbytečně vyhledávat každou položku zvlášť, ale zapisuje pouze množství do seznamu skladových karet, které jsou v seznamu pod sebou.  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
10.12.2009 |
|
|
 |
Modernější zobrazení faktur včetně jejich položek »
ve verzi PREMIER X3 - prosinec 2009
|
 |
V nové verzi PREMIER X3, která bude k dispozici na počátku měsíce prosince, bylo vytvořeno modernější zobrazení faktur včetně jejich položek a přidružených dokladů přes vazbu. Uživatel může nyní komfortně prohlížet seznam faktur, přičemž v jednom řádku může listovat v jednotlivých položkách faktury, které jsou v rozšířeném poli, aniž by musel listovat v dlouhém seznamu faktur včetně položek. K dispozici je také informace o účtovacím předpise, pro snadnější kontrolu. Stejným způsobe může pak listovat v dalším poli „Vazby“, kde vidí seznam všech úhrad, případně dalších navazujících dokladů (objednávky, dodacího listu, příjemky ad., dle typu dokladu). Systém se při tisku automaticky přizpůsobí počtu položek na faktuře. Zdůrazněna byla také informace o zaúčtování faktury. Výše uvedená funkce je dostupná ve všech modulech programu Premier system X3. Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
01.11.2009 |
|
|
 |
Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy »
ve verzi PREMIER X3 - listopad 2009
|
 |
Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy umožňující rychlé zobrazení detailů, popř. snadné "filtrování". V ukázce je např. "Přehled pohledávek dle odběratelů a doby prodlení". Přehled se dá zobrazit přímo v programu, popř. si jej můžete nechat posílat na e-mail pomocí nové automatické funkce "E-agent".
|
 |
05.06.2009 |
|
|
 |
PREMIER Capsa – bezpečné sdílení souborů »
ve verzi 12.3 od června 2009
|
 |
Systém PREMIER ve spolupráci se serverem Capsa.cz přináší novou internetovou aplikaci PREMIER Capsa určenou pro efektivní správu a sdílení firemních dat. Jedná se také o účinný nástroj pro dokumentaci systému managementu jakosti dle normy ISO 9001 a významný doplněk k elektronickému schvalování dokladů (PREMIER Workflow, viz kapitola v tomto časopise). PREMIER Capsa je plnohodnotnou náhradou drahých DMS systémů (DOCUMENT MANAGMENT SYSTEM).
Systém umožňuje efektivně sdílet velké soubory (o velikosti až 1GB) a dáles nimi pracovat.
Prostřednictvím PREMIER Capsa mají všichni uživatelé z libovolného místa okamžitý přístup k firemním dokumentům, ať už externím (smlouvy, projekty, přijaté faktury, objednávky ad.) či interním (směrnice, zápisy z porad, oběžníky, pracovní postupy, marketingové materiály, návody atd.), které jsou v dennodenním používání a je potřeba je mít rychle k dispozici. Je ideálním řešením pro ty, kdo chtějí vytvořit jednotný systém v přístupu k dokumentům, zbavit se „papírů“ a zavést pořádek do firemních informací. Velkou předností je „verzování“ dokumentů a automatické e-mailové upozornění na změny včetně „hyperlinku“ na změněný soubor. Dále také vysoká bezpečnost a možnost ukládání objemných souborů. více v Journal č. 14 a na stránkách www.capsa.cz

|