 |
08.12.2020 |
|
|
 |
Nová verze PREMIER system X7.1 »
PREMIER system a.s. od 8.12. uvolňuje pro své zákazníky zcela novou verzi informačního software PREMIER system X7.1
|
 |
více zde »
|
 |
01.06.2020 |
|
|
 |
Hledáme IT administrátora a konzultanta k IS PREMIER »
PREMIER system nabízí pracovní pozice IT administrátora a konzultanta
|
 |
více zde »
|
 |
31.03.2020 |
|
|
 |
Aktualizace mezd »
Změny v souvislosti s COVID 19
|
 |
více zde »
|
 |
24.03.2020 |
|
|
 |
PREMIER system a.s. funguje za nouzového stavu »
PREMIER system a.s. zajištuje své služby i v nouzovém stavu bez změny
|
 |
více zde »
|
 |
05.12.2019 |
|
|
 |
Nová verze PREMIER system X7 »
PREMIER system a.s. od 5.12. uvolňuje pro své zákazníky zcela novou verzi informačního software PREMIER system X7
|
 |
více zde »
|
 |
19.09.2019 |
|
|
 |
PREMIER vytěžuje faktury pomocí Rossum »
PREMIER je první, který umí plně vytěžovat faktury ve spojení se systémem Rossum
|
 |
více zde »
|
 |
15.07.2019 |
|
|
 |
Nová služba PREMIER DISK »
PREMIER system a.s. nyní nabízí svým zákazníkům novou službou bezpečného ukládání záloh na firemní servery PREMIER system a.s.
|
 |
více zde »
|
 |
03.04.2019 |
|
|
 |
PREMIER API – Novinka »
Propojte PREMIERa s jinými systémy pomocí API
|
 |
více zde »
|
 |
21.03.2019 |
|
|
 |
Komfortnější přehled 710 napříč účetními obdobími »
Významnou konkurenční výhodou programu PREMIER je meziroční kontinuita
|
 |
více zde »
|
 |
05.03.2019 |
|
|
 |
PREMIER Enterprise prodává prémiovou čokoládu »
Výhradní dovozce a distributor HATEX s.r.o. prémiových čokolád zvolil PREMIER Enterprise novým informačním systémem
|
 |
více zde »
|
 |
04.12.2018 |
|
|
 |
Nová verze PREMIER system X6.3 »
PREMIER system a.s. od 5.12. uvolňuje pro své zákazníky zcela novou verzi informačního software PREMIER system X6.3
|
 |
více zde »
|
 |
15.10.2018 |
|
|
 |
PREMIER Outsourcing již využívá více než 300 firem! »
Již více než 300 společností využívá službu PREMIER Outsourcing!
|
 |
více zde »
|
 |
10.09.2018 |
|
|
 |
Recertifikační audit ISO 9001:2015 »
Ve společnosti PREMIER system a.s. proběhl úspěšně 26.6.2018 recertifikační audit systému kvality mezinárodního standardu ISO 9001:2015, ve spolupráci se společností V4 Systems Ltd.
|
 |
více zde »
|
 |
21.05.2018 |
|
|
 |
Nová verze PREMIER system s podporou GDPR »
PREMIER system a.s. uvolnila novou verzi, která obsahuje nové funkce pro snadnější implementaci nařízení GDPR ve verzi PREMIER system X 6.2
|
 |
více zde »
|
 |
20.02.2018 |
|
|
 |
PREMIER system v účetních společnostech »
PREMIER zvolilo více než 400 účetních společností…
|
 |
více zde »
|
 |
04.12.2017 |
|
|
 |
Nová verze PREMIER system X6.2 »
PREMIER system a.s. od 5.12. uvolňuje pro své zákazníky zcela novou verzi informačního software PREMIER systém X6.2
|
 |
více zde »
|
 |
25.06.2017 |
|
|
 |
Modernizace a aktualizace elektronického manuálu - F1 »
Přehlednější a mnohem rychlejší. Snadné vyhledávání fulltextu, možnost sledovat změny a další vylepšení
|
 |
více zde »
|
 |
10.11.2016 |
|
|
 |
PREMIER system připraven na EET »
Platnost, varianty použití,…
|
 |
více zde »
|
 |
06.09.2016 |
|
|
 |
Informace k elektronické evidenci tržeb »
Platnost, varianty použití,…
|
 |
více zde »
|
 |
11.08.2016 |
|
|
 |
Nová „Správa dokumentů“ »
Nová, modernější aplikace pro správu dokumentů
|
 |
více zde »
|
 |
20.06.2016 |
|
|
 |
Informace k EET »
Současnou legislativní smršť zapracováváme do systému PREMIER
|
 |
více zde »
|
 |
21.04.2016 |
|
|
 |
Docházka PREMIER system ve společnosti Doppler »
Na konci března 2016 proběhla ve společnosti Doppler implementace docházkového systému PREMIER
|
 |
více zde »
|
 |
30.11.2015 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 21 »
PREMIER system a.s. vydává nové číslo magazínu PREMIER journal
|
 |
více zde »
|
 |
31.10.2015 |
|
|
 |
Prezentace PREMIER system X6 »
Prezentace připravovaných vybraných novinek verze PREMIER system X6 (Prosinec 2015)
|
 |
více zde »
|
 |
02.08.2015 |
|
|
 |
Přechod na Windows 10 bez obav »
PREMIER system ukázal stabilitu v prostředí Windows 10
|
 |
více zde »
|
 |
01.07.2015 |
|
|
 |
Delegování pravomocí »
V době dovolených doporučujeme používat funkci „delegování pravomocí“
|
 |
více zde »
|
 |
10.03.2015 |
|
|
 |
PREMIER system v Haka hydraulika »
PREMIER system prodává hydraulické komponenty a služby
|
 |
více zde »
|
 |
15.02.2015 |
|
|
 |
Retina support »
PREMIER system nyní podporuje pokročilou vektorovou grafiku
|
 |
více zde »
|
 |
11.02.2015 |
|
|
 |
Prezentace PREMIER system X5.1 »
Prezentace vybraných novinek verze PREMIER system X5.1
|
 |
více zde »
|
 |
01.12.2014 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 20 »
PREMIER system a.s. vydává nové číslo magazínu PREMIER journal
|
 |
více zde »
|
 |
01.12.2014 |
|
|
 |
Uvolněna nová verze PREMIER system X5.1 »
Jako již tradičně je na konci roku uvolněna nová verze systému PREMIER
|
 |
více zde »
|
 |
03.11.2014 |
|
|
 |
Windows 10 Ready »
Úspěšný test připravenosti PREMIER system na Windows 10
|
 |
více zde »
|
 |
19.09.2014 |
|
|
 |
PREMIER Work-flow »
Propracovaný oběh a schvalování firemních procesů a dokumentů
|
 |
více zde »
|
 |
03.07.2014 |
|
|
 |
PREMIER bude pomáhat TWIN s.r.o. »
Jeden z největších velkoobchodů dveřního kování přechází na PREMIER system
|
 |
více zde »
|
 |
24.06.2014 |
|
|
 |
Nalepovací poznámky – vložte informaci a úkol kdekoliv v systému! »
Universální a multifunkční pomocník každého uživatele
|
 |
více zde »
|
 |
22.05.2014 |
|
|
 |
PREMIER v účetní firmě AZ CREDIT »
Ve výběrovém řízení na nový informační systém pro AZ Credit zvítězil PREMIER system a.s.
|
 |
více zde »
|
 |
22.04.2014 |
|
|
 |
Sady v PREMIER system »
Vylepšená definice sad jako alternativa k jednoduché výrobě
|
 |
více zde »
|
 |
04.03.2014 |
|
|
 |
Vítáme nové zákazníky PREMIER system »
|
 |
více zde »
|
 |
26.02.2014 |
|
|
 |
Náš partner otevírá kancelář v Českých Budějovicích »
|
 |
více zde »
|
 |
05.02.2014 |
|
|
 |
Vybrané novinky verze X5 IDENTIFIKAČNÍ ŠTÍTKY »
pro neomezené filtrování
|
 |
více zde »
|
 |
25.11.2013 |
|
|
 |
Vybrané novinky verze X5 NAVIGAČNÍ ŘÁDEK »
Inteligentní funkce pro centrální vyhledávání s našeptávačem
|
 |
více zde »
|
 |
05.11.2013 |
|
|
 |
Prezentace PREMIER system X5 »
Prezentace vybraných novinek chystané verze PREMIER system X5
|
 |
více zde »
|
 |
18.10.2013 |
|
|
 |
PREMIER system – již 15 let na trhu! »
Patnáct let evoluce ERP systému PREMIER
|
 |
více zde »
|
 |
28.08.2013 |
|
|
 |
QR kód – v dokladech PREMIER system »
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem
|
 |
Možnost tisku faktury včetně QR kódu pro snadnou platbu telefonem. (Vhodné např. je-li odběratelem koncový zákazník nebo jiný subjekt, který si nevede počítačovou evidenci faktur a návrhář platebních příkazů)


více zde »
|
 |
11.08.2013 |
|
|
 |
Kontinuální účetní období »
Seriál - Konkurenční výhody PREMIER system (1.díl)
|
 |
více zde »
|
 |
20.07.2013 |
|
|
 |
PREMIER system a DOPPLER CZ »
DOPPLER CZ - výrobce slunečníků a zahradního nábytku
|
 |
více zde »
|
 |
14.06.2013 |
|
|
 |
Recertifikační audit ISO 9001:2008 »
|
 |
Ve společnosti Premier system a.s. proběhl úspěšně 5.6.2013 recertifikační audit systému kvality mezinárodního standardu ISO 9001:2008, ve spolupráci se společností V4 Systems Ltd. Na základě výsledků tohoto auditu byla společnosti PREMIER system a.s. potvrzena platnost současného certifikátu normy ISO 9001:2008 na její veškerou činnost.
|
 |
30.05.2013 |
|
|
 |
Nový modul: Návrhář managerských výkazů »
|
 |
více zde »
|
 |
04.02.2013 |
|
|
 |
Informace o solventnosti partnera a nespolehlivém plátci DPH »
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera
|
 |
Ve všech dokladech programu PREMIER (faktury, objednávky,...) přibyla "informační tabule" o solventnosti partnera. Od 01.02.2013 se testuje zároveň, zda-li partner není "Nespolehlivý plátce DPH" (ručí se pak za něj). Informační tabule čerpá údaje při přidávání dokladů na pozadí, tudíž nezdržuje při práci. V případě potřeby lze tabuli vypnout v globálních nebo omezujících předvolbách. Dále lze nastavit, po kolika dnech jsou údaje zastaralé a bude prováděn nový test (přednastaveny jsou 3 dny).

|
 |
17.01.2013 |
|
|
 |
Daňová kancelář – plně aktualizovaná! »
Od 16.1. je k dispozici kompletně aktualizovaná daňová kancelář
|
 |
Veškeré daňové přiznání , výkazy a formuláře modulu Daňová kancelář, u nichž došlo k legislativní změně, je možné si již stáhnout v jejich aktuální verzi. Změny byly provedeny u těchto formulářů :
- DPH + Souhrnný výkaz DPH + Přenesená daňová povinnost
- Daň darovací
- Daň z nemovitostí
- Daň z převodu nemovitostí
- Ekologické daně
- Statistický výkaz - EP5-01
- Fyzické osoby
- Předběžný výpočet pro FO
- Právnické osoby
- Intrastat
- OSSZ
- Ceny průmyslových výrobců
- Výkaz v průmyslu
- Silniční daň
- Slovenský intrastat
- Slovenské práv. osoby (je nový, bude zveřejněn začátkem února)
- Přehled pro zdravotní pojišťovny
- P3-04 (je nový, bude zveřejněno později)
- P5-01 (je nový, bude zveřejněno později)
Daňová kancelář – je nástavbový modul informačního systému Premier, který nabízí uživateli automatické zpracování veškerých daňových přiznání a vybraných povinných přehledů, statistických výkazů a doplňkových specializovaných formulářů s možností tisku na předepsaný formulář. Všechny formuláře je možné podat elektronickým způsobem prostřednictvím aplikace Centrum – e-Podání. (více zde )
Tento modul je téměř nepostradatelný pro komfortní práci účetního oddělení. Daňová kancelář je kvalitní náhradou specializovaných systémů, což přináší především integrační výhodu (vše v jednom systému), což je nedocenitelné pro účetní firmy a daňové poradce, kteří jsou uživateli software Premier system a jejichž počet je v současné době více než 400!!
|
 |
19.11.2012 |
|
|
 |
PREMIER system X4.2 »
Ukázky z nové verze
prosinec 2012
|
 |
Ukázky z nové verze X4.2








|
 |
18.11.2012 |
|
|
 |
E-agent – osobní ERP strážce nejen pro manažery »
|
 |
více zde »
|
 |
31.10.2012 |
|
|
 |
Nadnárodní developer CTR group se přidala ke spokojeným zákazníkům PREMIER system »
|
 |
více zde »
|
 |
podzim 2012 |
|
|
 |
Den s PREMIERem »
Bezplatná prezentace podnikového informačního software PREMIER system pro potenciální klienty
|
 |
více zde »
|
 |
06.10.2012 |
|
|
 |
Nový modul - Centrum ePodání »
Přímá komunikace z programu PREMIER s finančním úřadem
|
 |
Nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňuje přímou komunikaci z programu PREMIER s finančním úřadem (podání DPH, silniční daně,...), OSSZ a ZP. Vstup do centra podání je možný z daňové kanceláře nebo z mezd. Více zde 


|
 |
05.10.2012 |
|
|
 |
Výukové video - E-agent »
Automatické úlohy a automatické zasílání přehledů z programu PREMIER na e-mail
|
 |
více zde »
|
 |
5.11.2012 |
|
|
 |
Prezentace pro účetní firmy »
Prezentace zaměřená na obor účetních firem, auditorských společností a daňových poradců
|
 |
více zde »
|
 |
24.09.2012 |
|
|
 |
Nové logo PREMIER system »
|
 |
Počínaje měsícem září letošního roku začne PREMIER system a.s. ve své prezentaci používat nové logo. Společnost tak reaguje na výrazný a pozitivní posun ve vnímání značky PREMIER system jako dynamické a moderní softwarové firmy. Změna loga tento trend podpoří vizuálně.
  
PREMIER system a.s. působí úspěšně na českém trhu nepřetržitě už od roku 1996. Zvláště během posledních let došlo k výrazným inovacím, změnám a rozšíření produktů informačního software PREMIER system. Program, svou bezkonkureční přehledností a bohatou funkční výbavou, rozšířil v poslední době program o nové funkce a moduly, čímž jen potvrdil svou výjimečnou universálnost a flexibilitu pro jakékoliv oborové řešení.
Jak je patrné z realizovaných průzkumů, nejen naši stálí zákazníci vnímají tyto novinky pozitivně, což se projevuje každoročním nárůstem klientů. Také propagace značky PREMIER system byla v uplynulých letech úspěšná. Společnost je dnes vnímána jako dodavatel moderních informačních systémů, které si téměř v ničem nezadají s velkými informačními systémy, a tak je jen přirozené, že na tyto pozitivní změny reaguje i redesignem loga. Součástí zadání redesignu stávajícího loga (PREMIER system ho používá od r. 1997) byl průzkumem podpořený požadavek na alespoň částečné zachování tvarové kontinuity loga bez změny základní barevnosti.
Vybraný návrh je moderní, zároveň odráží současné trendy a požadavky na čistý a svěží design. Zavedený a fungující text se nyní omladil, zastaralá a těžkopádná typografie byla nahrazena modernějším a vzdušnějším písmem. Důležitou inovací je změna kompozice původně šikmého psacího písma dovětku „System“. Narovnání a změna písma umožní, aby byl ve značce výraznější a lépe plnil svou identifikační roli. Hlavní text PREMIER bude nyní čitelnější a tak se výrazněji uplatní v nejrůznějších aplikacích, posléze zřejmě i samostatně jako nositel vizuální identifikace produktu.
Nové logo bude průběžně začleňováno do všech používaných materiálů a prezentací, logo si můžete stáhnout zde .
|
 |
01.09.2012 |
|
|
 |
PREMIER system ve Windows 8 »
|
 |
Jakožto GOLD partneři Microsoftu máme možnost předběžného testování na plné oficiální CZ verzi Windows 8. Testovací oddělění Premier system potvrzuje funkčnost programu PREMIER ve Windows 8.
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
10.05.2012 |
|
|
 |
Výukové video - Unigrid »
Komfortní filtrace, tvorba sestav v PS ...
|
 |
Premier system prezentuje další výukové video.
více zde »
|
 |
13.04.2012 |
|
|
 |
Windows 8 a MS SQL 2012 Ready »
Úspěšný test připravenosti PREMIER system na Windows 8 a MS SQL 2012
|
 |
Naše vývojářské oddělení právě testuje funkcionalitu na novém MS SQL 2012 a na Windows 8 Consumer Preview. Dosavadní testy přinesly předbežné výsledky, že Premier system je připraven na plnou podporu jak Windows 8, tak i MS SQL server 2012.(v MS SQL pracuje verze PREMIER Enterprise).
|
 |
12.04.2012 |
|
|
 |
PREMIER system na facebooku »
|
 |
Navštivte nás na našem facebookovském profilu a pozvěte i své přátele. Naleznete zde informace i mimo okruh PREMIER systém
více zde »
|
 |
22.03.2012 |
|
|
 |
Retina display »
Podpora displejů s velkým rozlišením, např. Ipad 3.
|
 |
Pokud máte malý display, ale s velmi vysokým rozlišením, např. Ipad 3 (připojení přes RDP, 2048 x 1536), doporučujeme přednastavit "Lupu" v programu na 164 % nebo 188 %. Fonty, tlačítka a formuláře budou dostatečně velké a díky vektorové grafice v programu PREMIER taky krásně ostrý obraz.

|
 |
04.02.2012 |
|
|
 |
Modernizace datových schránek »
Byl komplexně modernizován přístup k datovým schránkám
|
 |
 | Upozorňování na nové zprávy, výstraha při blížící se expiraci hesla v obrazovce "Výběr účetní jednotky". Přihlašovací ID a hesla jsou vázány na právě přihlášeného uživatele (nedochází ke kolizi s jinými uživateli) |  | Možnost hromadného získání informací o všech mých datových schránkách (nové zprávy, expirace hesla,...). Vhodné pro účetní firmy, které zastupují klienta. |  | Přílohy z datových schránek (zpravidla PDF), lze snadno otevírat přímo v programu PREMIER system bez nutnosti vstupovat na www stránky. (z obrazovky "Výběr účetní jednotky" nebo ze Správce - uživatelské předvolby) |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
26.01.2012 |
|
|
 |
Komunikace s ČSSZ pomocí VREP rozhraní »
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP
|
 |
Nyní lze využívat ePodání v komunikaci s ČSSZ pomocí rozhraní VREP přímo z modulu mzdy v programu Premier. Více zde
|
 |
03.01.2012 |
|
|
 |
DPH 2012 - Přenesení daňové povinnosti »
|
 |
Informace k § 92a zákona o DPH (novela 2011) - Výpis z evidence k režimu přenesení daňové povinnosti od 01.01.2012.
Postup při pořizování dokladů a vykazování u režimu přenesení daňové povinnosti (stavební a montážní práce, šrot,...).

|
 |
02.01.2012 |
|
|
 |
Podpora nadaci Naše dítě »
|
 |
Premier system a.s. podpořil veřejně známou nadaci Naše dítě, vedenou p. Ing. Zuzanou Baudyšovou.
Po projeveném zájmu o naše produkty, jsme této nadaci věnovali bezplatně náš produkt Premier system X4.1 pro kompletní účetní agendu nadace. Tento produkt je provozován prostřednictvím hostingového centra Premier system a.s. (služby Outsourcing), jehož provoz je pro nadaci Naše dítě rovněž zcela bezplatný, včetně všech doprovodných služeb.
Premier systém a.s. svou činností již dlouhodobě podporuje vzdělávací a výukové programy bezplatným poskytováním svých produktů. Stejně tak podporuje řadu neziskových organizací zaměřené na charitativní činnost a pomoc potřebným.
PREMIER system s.r.o. si je vědom důležité role úspěšných českých společností při podpoře nevýdělečných programů a kulturních aktivit. Bezplatně poskytuje ekonomické systémy a řešení všem školským subjektům, a tak umožňuje studentům seznámit se s kvalitním ekonomickým produktem již v rámci výuky
|
 |
16.12.2011 |
|
|
 |
Případové studie »
|
 |
Ekonomický software Premier (také ERP systém) je velmi účinný pomocník v řízení firmy. Případové studie popisují konkrétní situace, ve kterých jeho implementace pomohla zlepšit firemní procesy a mnohdy i ušetřit.
více zde »
|
 |
04.11.2011 |
|
|
 |
Nová verze programu X4.1 »
V nové verzi X4.1 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2011
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:
 | Výrazně přehlednější a ergonomické ovládání programu |  | Rychlejší |  | Podpora pro terminálové připojení z Ipadu, Iphone, Androidu |  | Osobní složka – nová záložka „Notifikační centrum" , informující o změnách v programu, přidělených pracích, výstrahách... |  | Přehlednější správa (na vybrané obrazovce se dají přímo zobrazit předvolby uživatele k aktuálnímu modulu) |  | Komplexní modernizace procesních zakázek |  | Karta partnera nebo zakázky: možnost zobrazení z jednoho místa: veškeré přehledy k partnerovi, zakázce, obchodnímu zástupci ... |  | Controlling: Nové přehledy (např. výsledovka po letech…) |  | Legislativní kontinuita |  | + spousta dalších modernizací vycházejících z Vašich námětů... |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
04.11.2011 |
|
|
 |
Výuková videa »
|
 |
Premier system prezentuje na svých internetových stánkách výuková videa. Postupně budou přibývat
více zde »
|
 |
07.10.2011 |
|
|
 |
Elektronický podpis »
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER
|
 |
Možnost přímo elektronicky podepisovat veškeré exporty do PDF ze systému PREMIER. Funkce je k dispozici i u hromadného rozesílání faktur, dále v zásobníku tiskových sestav.

|
 |
29.09.2011 |
|
|
 |
Nová verze programu PREMIER system START »
Novou verzi programu PREMIER system START lze zdarma plně využívat ke komerčním účelům s omezením počtu zápisů.
|
 |
Nová verze programu PREMIER system START, která nahrazuje původní demoverzi. Na rozdíl od demoverze lze verzi START zdarma plně využívat ke komerčním účelům. Verze je omezena maximálním počtem zápisů a to do 1000 v deníku nebo 200 ve fakturách / dodacích listech a 2 osob v personalistice. Po překročení lze dokoupit potřebné licence a pokračovat.
více zde »
|
 |
23.09.2011 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 17 »
|
 |
- Vybrané novinky 2011
- Mzdy – informace o významných změnách
- E-shop a extérní CRM – doporučení výrobci a reference
- Unigrid: Tipy & Triky
více zde »
|
 |
16.08.2011 |
|
|
 |
Nová aplikace - Cashback (bonusové body) »
|
 |
Na požadavek společnosti Equiservis s.r.o. Premier system a.s. vyvinul marketingových nástroj obchodní činnost tzv. Cashback, který umožňuje dle nejrůznějších podmínek načítání bonusových bodů odběratelům, které jsou pak čerpány volitelnými způsoby (slevy, dárky ad.), které si uživatel nastaví dle svého záměru. Je to obdoba podpory zákazníkům, které jsou u nás známy především z praxe největších mobilních operátorů.
Celý systém je velmi flexibilní, automatický a především variabilní, aby jej bylo možné využít ve více variantách marketingového přístupu k zákazníkům. Systém je využitelný především v oblasti maloobchodní a velkoobchodní činnosti, kde Premier systém nabízí komplexní řešení pro tyto firmy. Více o systému Cash
Systém Cashback byl vytvořen na míru obchodní firmy Equiservis, která využívá systém Premier system v rozsahu více než 10 licencí již téměř 11 let.
Společnost Equiservis spol. s r.o. byla založena v roce 1993 jako jedna z prvních prodejen jezdeckých potřeb v České republice. Dodnes je vlastněna jako rodinná firma jejím zakladatelem Ing. Stanislavem Hakrem.
Díky úrovni sortimentu, splnění kvalitativních standardů a odbornému servisu, se stala jako jediná firma z České republiky členem prestižního celoevropského sdružení dobrých obchodů s jezdeckými potřebami Euroriding. Poskytovaná kvalita prodeje je tudíž prokazatelně na špičkové evropské úrovni.
|
 |
07.06.2011 |
|
|
 |
Novinka – Pro účetní firmy »
|
 |
Premier system je účetní a informační systém, který nabízí komplexní řešení pro téměř jakýkoliv obor a odvětví, bez ohledu na velikost firmy.
Velmi významnou roli v portfoliu našich zákazníků (více než 3500) i v současné době hrají firmy, zabývající se vedením účetnictvím, daňovými a auditorskými službami. Společnost Premier systém a.s. již od počátku svého založení založení věnuje mimořádnou pozornost spolupráci s těmito firmami, která je jedním z pilířů dynamického růstu společnosti Premier system. V současné době využívá naše produkty více než 450 firem, pro které je Premier system neocenitelným pomocníkem při poskytování účetních, daňových a auditorských služeb. (viz. reference)
Pro velký zájem o naše produkty v oboru účetních firem, jsme pro tyto firmy připravili nové dva balíčky produktů Premier, které jsou ušité míru menším, resp. větším účetním společnostem. |
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. Zde je k nahlédnutí ceník  |
Proč je Premier systém nejvhodnější řešení pro účetní firmy ?
Produkty Premier system si díky svému intuitivnímu a rychlému pořizování dat, respektem k požadavkům účetní praxe na práci s daty, komplexní elektronické komunikaci se státními institucemi a rychlé dostupnosti legislativních změn získaly více než 450 účetních firem, daňových poradců a auditorů, ať už individuálních účetních či velké účetní firmy (více než 10 uživatelů)., které jsou dlouholetými spokojenými uživateli našich produktů.Více zde  |
|
 |
20.05.2011 |
|
|
 |
Stavebniny Hrbáček vybral – PREMIER system ENTERPRISE »
|
 |
HRBÁČEK s.r.o. je česká společnost působící na trhu od roku 1999. Jejím sídlem je obec Klenčí pod Čerchovem. Pobočky jsou v Domažlicích, Praze a Plzni.
Společnost HRBÁČEK s.r.o. nabízí:
|  | prodej stavebních materiálů |  | zemní práce |  | dopravu zboží s vlastní vykládkou (pomocí hydraulické ruky) |  | dopravu zboží do zahraničí a v rámci EU |  | vytěžování kamionů |  | skladování zboží |  | opravy nákladních a osobních vozidel |
Ve stavebninách Hrbáček s.r.o. do poloviny roku 2010 využívali databázovou verzi programu Premier system. S růstem a rozvojem firmy stouply požadavky nároky firmy na technologii zpracování narůstajících dat, z toho důvodu se rozhodli pro změnu stávajícího systému.
Vzhledem k tomu, že do té doby využívali starší verzi programu Premier system, s jehož kvalitou, spolehlivostí a funkčností byli zcela spokojeni, nebyla pro společnost jiná volba, než technologicky vyšší verze Premier system ENTERPRISE (SQL), která byla instalována ke konci roku. Hladký průběh instalace a převod stávajících dat do nové verze, proběhl během jediného víkendu, zcela bez problémů.
V současné době Premier system ENTERPRISE pokrývá ve firmě Hrbáček stavebniny všechny firemní procesy, ať už účetní, ekonomické, personální , tak především obchodní s důrazem na maloprodej koncovým zákazníkům. Všechny vzdálené pobočky pracují on-line, prostřednictvím jedné centrály v technologii terminal server v rozsahu 27 licencí!
Stavebniny Hrbáček s pomocí Premier system ENTERPRISE naplňuje své cíle a filosofii, poskytnout zákazníkům kompletní servis v oblasti stavebnin a kamionové dopravy a udržení pozice vyhledávaného a spolehlivého partnera, který splňuje očekávání zákazníků. Jejich prodejny jsou Vám k dispozici.
Celý projekt probíhal v partnerské spolupráci s implementačním partnerem fy CIMS a.s.
|
 |
28.03.2011 |
|
|
 |
Změna v DPH od 01.04.2011 »
Aplikace změn DPH v programu PREMIER (aktualizováno 16.5.2011 - postup při insolvenci)
|
 |
Vážený uživateli,
od 01.04.2011 dochází ke změně zákona o DPH, kde mezi nejvýznamnější změnu patří možnost uplatnění DPH až v období, kdy byl obdržen daňový doklad. Pokud si neevidujete došlou poštu (menší firmy), doporučujeme jako datum doručení, tedy datum pro DPH uvádět datum vystavení dokladu. (Např. ve vyúčtování za telefon bude datum uskutečnění 30.6.2011 a datum vystavení dokladu 05.07.2011, použije se datum pro DPH 05.07.2011).
V programu PREMIER jsme pro maximální zjednodušení této legislativní změny připravili 2 vylepšení:
 | Při pořizování dokladu v přijatých fakturách, pokud se zjistí, že datum vystavení/obdržení je v jiném zdaňovacím období, nabídne se možnost přenesení data vystavení do údaje data pro DPH (viz. obr).
(poznámka: k automatické výzvě bude docházet nejdříve od 01.05.2011 u měsíčních plátců a od 01.07.2011 u čtvrtletních plátců DPH. Doklady s datem uskutečnění do 31.03.2011 se budou i při obdržení po tomto datu zapisovat původním způsobem)
|  | Jelikož bude větší množství případů, kdy bude datum zaúčtování v jiném období než období pro knihu DPH, byla zpřehledněna kniha DPH, tak aby byla co nejjednodušší kontrola na účet 343. (Pouze pro soustavu podvojného účetnictví)Na rozdíl od předešlého přehledu, se každý kód DPH (řádek v přiznání) rozpadne na 2 (viz. obr.) a to na "Zaúčtováno a uplatněno v tomto období" a "Zaúčtováno v jiném období". Dále přibyl třetí informační řádek "Zaúčtováno v tomto, ale uplatněno v jiném období". Tento informační údaj nemá vliv na knihu DPH, slouží pouze pro kontrolu účtu 343.
|  |
Další významnou změnou je náležitost daňového dokladu: V § 28 – je doplněn bod l) , který upravuje náležitosti daňového dokladu. Vypouští se pojem daňové dobropisy a daňové vrubopisy, které jsou novelou zákona o DPH nahrazeny opravnými daňovými doklady. Toto program PREMIER upravuje automaticky. Používáte-li vlastní tiskové sestavy, je nutná jení úprava, kde text dobropis změníte na "Opravný daňový doklad"
V ustanovení § 92a jsou z důvodu zabránění daňovým únikům zaváděna nová pravidla pro použití režimu pro přenesení daňové povinnosti. (šrot, od 01.01.2012 stavební práce). V programu PREMIER v definici kódů DPH přibylo tlačítko "Načíst ze vzorů". Zde lze v případě potřeby přidat kód 43 - USKUTEČNĚNÁ: přenesení daňové povinnosti a 20 - PŘIJATÁ: režim přenesení DP - základní sazba (obdoba reverse charge známé při importu z EU).
Z galerii tiskových sestav si můžete u tisku vydaných faktur přidat sestavu: "Faktura CZ - přenesení daňové povinnosti", která po detekci příslušného kódu DPH zobrazí na dokladu text: Podle zákona č. 235/2004 Sb., §92 a,c podléhá zboží režimu přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.
Přenesení daňové povinnosti je nutné vykazovat a odevzdávat spolu z přiznáním DPH (pouze elektronicky). Podrobný návod naleznete zde. 
Podrobnosti ke změnám v zákone o DPH naleznete zde. 
Postup při vystavení Opravného daňového dokladu při insolvenci naleznete zde.  (zákon o DPH 235/2004 Sb., § 44 – úprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolventním řízení)
Tým spolupracovníků PREMIER system
|
 |
28.03.2011 |
|
|
 |
Změna v DPH od 01.04.2011 »
|
 |
Vážený uživateli,
od 01.04.2011 dochází ke změně zákona o DPH, kde mezi nejvýznamnější změnu patří možnost uplatnění DPH až v období, kdy byl obdržen daňový doklad. Pokud si neevidujete došlou poštu (menší firmy), doporučujeme jako datum doručení, tedy datum pro DPH uvádět datum vystavení dokladu. (Např. ve vyúčtování za telefon bude datum uskutečnění 30.6.2011 a datum vystavení dokladu 05.07.2011, použije se datum pro DPH 05.07.2011).
V programu PREMIER jsme pro maximální zjednodušení této legislativní změny připravili 2 vylepšení:
 | Při pořizování dokladu v přijatých fakturách, pokud se zjistí, že datum vystavení/obdržení je v jiném zdaňovacím období, nabídne se možnost přenesení data vystavení do údaje data pro DPH (viz. obr).
(poznámka: k automatické výzvě bude docházet nejdříve od 01.05.2011 u měsíčních plátců a od 01.07.2011 u čtvrtletních plátců DPH. Doklady s datem uskutečnění do 31.03.2011 se budou i při obdržení po tomto datu zapisovat původním způsobem)
|  | Jelikož bude větší množství případů, kdy bude datum zaúčtování v jiném období než období pro knihu DPH, byla zpřehledněna kniha DPH, tak aby byla co nejjednodušší kontrola na účet 343. (Pouze pro soustavu podvojného účetnictví)Na rozdíl od předešlého přehledu, se každý kód DPH (řádek v přiznání) rozpadne na 2 (viz. obr.) a to na "Zaúčtováno a uplatněno v tomto období" a "Zaúčtováno v jiném období". Dále přibyl třetí informační řádek "Zaúčtováno v tomto, ale uplatněno v jiném období". Tento informační údaj nemá vliv na knihu DPH, slouží pouze pro kontrolu účtu 343.
|  |
Další významnou změnou je náležitost daňového dokladu: V § 28 – je doplněn bod l) , který upravuje náležitosti daňového dokladu. Vypouští se pojem daňové dobropisy a daňové vrubopisy, které jsou novelou zákona o DPH nahrazeny opravnými daňovými doklady. Toto program PREMIER upravuje automaticky. Používáte-li vlastní tiskové sestavy, je nutná jení úprava, kde text dobropis změníte na "Opravný daňový doklad"
V ustanovení § 92a jsou z důvodu zabránění daňovým únikům zaváděna nová pravidla pro použití režimu pro přenesení daňové povinnosti. (šrot, od 01.01.2012 stavební práce). V programu PREMIER v definici kódů DPH přibylo tlačítko "Načíst ze vzorů". Zde lze v případě potřeby přidat kód 43 - USKUTEČNĚNÁ: přenesení daňové povinnosti a 20 - PŘIJATÁ: režim přenesení DP - základní sazba (obdoba reverse charge známé při importu z EU).
Z galerii tiskových sestav si můžete u tisku vydaných faktur přidat sestavu: "Faktura CZ - přenesení daňové povinnosti", která po detekci příslušného kódu DPH zobrazí na dokladu text: Podle zákona č. 235/2004 Sb., §92 a,c podléhá zboží režimu přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.
Přenesení daňové povinnosti je nutné vykazovat a odevzdávat spolu z přiznáním DPH (pouze elektronicky). Podrobný návod naleznete zde. 
Podrobnosti ke změnám v zákone o DPH naleznete zde. 
Postup při vystavení Opravného daňového dokladu při insolvenci naleznete zde.  (zákon o DPH 235/2004 Sb., § 44 – úprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolventním řízení)
Tým spolupracovníků PREMIER system
|
 |
15.02.2011 |
|
|
 |
Work-flow - předváděcí akce »
|
 |
S uvedením nového modulu "Work-Flow" na trh, pořádá společnost Premier system a.s. odborný seminář pro komplexní představení tohoto produktu.
Hlavním cílem tohoto nového modulu „Work-Flow“ je maximálně snížit „papírový“ oběh dokladů, zefektivnění a zrychlení práce, větší celkovou přehlednost a kompaktnost firemních procesů v oblasti schvalování dokladů..
 | Termín konání : 8.3.2011 od 9:00 hod |  | Místo konání : PREMIER system a.s. , Saturnova 1/1197, Praha-Uhříněves |  | Komu je určen? Seminář je určen pro všechny potencionální zájemce, jak z řad stávajících uživatelů produktů Premier system, tak pro nové zákazníky, kteří se zajímají o moderní a profesionální nástroj - Work-Flow za dostupnou cenu. |  | Možnost objednání zde . |  | Kompletní seznam plánovaných školení a předváděcích akci zde  |
|
 |
24.01.2011 |
|
|
 |
Nový modul – Řízení výroby ve verzi PREMIER X4 »
Potřebujete efektně řídit výrobu a s přehledem řešit plánování materiálů a zdrojů?
ve verzi PREMIER X4 - říjen 2010
|
 |
Na podzim uvádí Premier system a.s. nový produkt "Řízení výroby". Během více než tříletého náročného vývoje jsme vytvořili produkt pro komplexní řešení řízení výroby. Nový modul Řízení výroby podporuje, jak standardní materiálové plánování (MRP), plánování zdrojů (ERP), tak celopodnikové plánování zdrojů (MRPII). Zároveň je tento modul připraven k nasazení moderních metod plánování (ASP, SCM, LEAN production - štíhlá výroba) nabízející podporu metodik TQM (total quality management).
Modul "Řízení výroby" využívá již 10 společnostní je plně připraven k nasazení i ve Vaší společnosti. Na požádání provedeme prezentaci přímo u Vás ve firmě. Základní informace o modulu Řízení výroby si můžete stáhnout v PDF zde.
Více informací můžete také nalézt na našich stránkách
|
 |
16.01.2011 |
|
|
 |
Řízení výroby - předváděcí akce »
|
 |
S uvedením nového modulu pro „Řízení výroby“ na trh, pořádá společnost Premier system a.s. odborný seminář pro komplexní představení tohoto produktu.
Nový modul „Řízení výroby“ slouží v podnikových informačních technologiích k plánování, řízení a vyhodnocování všech vnitropodnikových činností a procesů týkajících se výroby.
 | Termín konání : 16.2.2011 od 9:00 hod |  | Místo konání : PREMIER system a.s. , Saturnova 1/1197, Praha-Uhříněves |  | Komu je určen? Seminář je určen pro všechny potencionální zájemce, jak z řad stávajících uživatelů produktů Premier system, tak pro nové zákazníky, kteří se zajímají o moderní a profesionální nástroj pro řízení výroby za dostupnou cenu. |  | Možnost objednání zde . |  | Kompletní seznam plánovaných školení a předváděcích akci zde  |
|
 |
29.11.2010 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 16 »
|
 |
- Informační servis
- Legislativní změny od 1. 1. 2011
- Rychlá referenční příručka k novinkám programu PREMIER system X4
- Vybrané novinky v PREMIER system X4
- Termíny celodenních specializovaných školení a předváděcích akcí
- Upgrade 2011
více zde »
|
 |
16.11.2010 |
|
|
 |
Nová verze programu X4 »
|
 |
Premier system a.s. nyní uvádí na trh novou verzi svého program Premier system pod označením X4.
Tato verze jen potvrzuje, že Premier a.s. klade důraz na neustálý vývoj svých produktů a nereaguje pouze na současný trend, nýbrž přináší vlastní nápady a inovace, které jeho produkty staví na nejvyšší úroveň mezi informačními systémy
Ambicí programů Premier system, není držet krok s konkurencí, ale mít vždy před ní náskok a přinášet našim uživatelům maximální přehled, rychle dostupné informace a pohodlnou práci s programem.
Co má X4 nového?- Nová grafika - je to více než 100 různých novinek a zlepšení, ať už zásadních či méně významných, ale již na první pohled vás uvítá nový modernější vzhled s použitím nových ikon pro jednotlivé moduly.
- Multiscreen - v nové verzi již můžete otevírat program vícekrát v tzv. multiscreenech s vnitřním přesunem mezi otevřenými aplikacemi Premier system, bez nutnosti kombinace Alt-tabulátor.
- Oblíbené - Premier system nabízí novou funkci Oblíbené položky, kde si klient může volit prioritní moduly a přehledy, a z jednoho místa se tak přesunul za zvolené místo v programu bez nutného klikání na úvodní obrazovku.
- Dashboard - byla implementována zcela přelomová novinka, tzv. dashboard, což je vlastně další uživatelská plocha Premiera, kde si uživatelé mohou vkládat nejrůznější odkazy a poznámky, s operativní a rychlou nabídkou této plochy kdekoliv v programu.
- Smartfiltry - Zásadní novinkou jsou zcela nové smartfiltry, které jsou umístěny nad každým sloupcem a umožňují moderní, jednodušší a neomezené možnosti pro filtrování sestav.
Toto je jen zlomek nových možností, které naleznete ve všech modulech verze X4, která je určena pro všechny uživatele Premier system, bez ohledu na rozsah licence a obor podnikání.
Zde můžete stručný výčet novinek verze X4. V dalších zprávách budou postupně uveřejněny detailní informace a popis jednotlivých významných novinek verze X4.
Nová verze bude pro všechny dostupná na přelomu listopadu a prosince letošního roku.

|
 |
10.11.2010 |
|
|
 |
Nová verze programu X4 »
V nové verzi X4 je mnoho novinek a vylepšení
konec listopadu 2010
|
 |
Mezi základní obecné novinky patří:  | Multiscreen (až 9 nezávisle otevřených záložek programu) (obr. 1) |  | V horní liště se nachází dvě nová tlačítka: oblíbené moduly / řady a historie práce (včetně společné historie ze všech otevřených záložek nebo možnosti otevírání oblíbené položky v nové záložce) (obr. 2 , 3 ) |  | Ve správci lze nadefinovat automatické nastartování až 6 záložek do konkrétních řad nebo modulů včetně případného výpočtu přehledů |  | Smartfiltry (uživatelsky snadné a rychlé zadávání filtrů), viz také |  | Monitoring (v neaktivních záložkách probíhají automatické výpočty) |  | PREMIER dashboard (podpůrné aplikace, které je možné kdykoliv otevírat pomocí CRTL+F4 a to v otevřené firmě i v obrazovce "výběr úč. jednotky") (obr. 5) |  | Modernizace přehledů, např. denní informace - interaktivní grafy + nové přehledy (hodinový, denní, týdenní, měsíční, kvartální, roční vývoj) (obr. 4) |  | E-agent: možnost automatického viditelného spouštění úloh v samostatné záložce (alternativa neviditelného procesu, vhodné i např. pro počáteční kontrolu nastavení...) |  | Možnost elektronického podpisu v exportovaných PDF dokumentech včetně podpory hromadné fakturace |  | Nová obrazovka "výběr účetní jednotky", kde se nachází nově informace o daňových přiznáních a vstupy do datových schránek (podpora účetních firem) |  | Přehledy ve skladě: Do oblíbených modulů lze přiřazovat i uživatelsky přednastavené. V přednastavených lze nově nastavit výchozí pohled nebo tiskovou sestavu. V nastavování filtrů nebo řazení před spuštěním přehledu se nabízí historie posledně použitých. |  | Osobní složka - Nová záložka "Výstrahy" (např. upozorňování na nedostatky ve skladě, dlužníky po splatnosti...) |  | Aktuální a kontinuální legislativa |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
více zde »
|
 |
13.09.2010 |
|
|
 |
PREMIER system na Ipadu »
|
 |
Testovali jsme program PREMIER na Ipadu
více zde »
|
 |
11.09.2010 |
|
|
 |
Kotrla a.s. přechází na PREMIER system Enterprise X.3 »
|
 |
Během letního období, jeden z našich dlouholetých významných klientů Kotrla a.s. rozhodl pro přechod na vývojově vyšší verzi Premier system Enteprise X.3.
Společnost Kotrla a.s. , která již od poloviny roku 2004 provozuje program Premier system v rozsahu 33 licencí, se vzhledem ke svému rozvoji a růstu dat, rozhodla investovat do vyspělejší technologie klient - server, kterou nabízí verze Premier system Enterprise. Firma také využila zvýhodněného nákupu Microsoft SQL serveru 2008 u Premier system a.s., jako certifikovaného Microsoft partnera.
Během pouhého víkendu proběhla instalace nové verze, včetně implementace a převodu stávajících dat do SQL. Po odstranění drobných počátečních problémů, které byly obratem odstraněny, byl zahájen úspěšně ostrý bezproblémový provoz, k plné spokojenosti klienta. Verze programu Premier system Enterprise je zárukou, vysoké míry spolehlivosti a bezpečnosti, bez jakéhokoliv omezení.
|
 |
01.09.2010 |
|
|
 |
Smart Filtry (chytré filtry v unigridech) »
Nově jsou k dispozici pro usnadnění a zefektivnění práce tzv. smart filtry.
ve verzi Enterprise od 1.9.2010 ve verzi Standard od 1.12.2010
|
 |
V programu premier jsou pro usnadnění a zefektivnění práce nově k dispozici tzv. smart filtry. Ty se nachází nad hlavičky sloupců v unigridech v celém programu PREMIER. Mezi základní vlastnosti patří:  | Jednoduché zadání filtru (zadáním vzorce nebo rychlým zaškrtnutím nabídnutého seznamu) (obr. 1) |  | Možnost volby mezi filtrací nebo podbarvením údajů vyhovujícím filtru (obr. 2) |  | Možnost filtrovat i dle relačních údajů (obr. 3, tam kde je např. odběratel, lze zadat filtr na jakýkoliv údaj z karty partnera, např. obchodní zástupce, identifikátor, stát,...). Totéž platí i např. u čísla zakázky, skladové karty... |  | Možnost ukládání / načtení nadefinovaného filtru (vpravo v liště filtru je ikonka diskety) |  | Kooperace s grafy a rychlou tiskovou sestavou... (obr. 4) |  | Verze Enterprise - optimalizace pro velkoobjemové seznamy. Pokud se filtrují velkoobjemové tabulky (např. ze seznamu faktur, deníku, skladových karet,...), přichází z SQL serveru ve zlomku sekundy pouze položky vyhovující zadání. |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
03.06.2010 |
|
|
 |
Nové managerské výstupy »
Vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů …
ve verzi PREMIER X3 - červen 2010
|
 |
V programu Premier system X.3 byly vytvořeny nové managerské výkazy pro sledování téměř neomezeného počtu zakázek a jejich výkazů v jedné obrazovce s možností rychlého zobrazení detailních informací. Vše lze filtrovat za individuálně vybrané zakázky, či výběr skupiny dle nejrůznějších kritérií a dalšími možnostmi pro uživatelské nastavení sestavy.
 | Výsledovka (účet 710) po zakázkách včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 zakázek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Nový horizontální výkaz: Výsledovka (účet 710) po střediscích včetně možnosti interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji). Je možné vedle sebe najednou zobrazit až 240 středisek (vybraných nebo vyhovujících filtru) |  | Modernizace výkazu "Výsledovka (účet 710) po měsících": přibyla možnost interaktivního vnořování detailů (dvojklik myši na zvoleném údaji) |
Kliknutím na obrázky zobrazíte galerii
|
 |
10.05.2010 |
|
|
 |
Nový modul – Zvířata (Zemědělství) »
Komplexní řešení pro zemědělství
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
Premier system nyní přichází s novým modulem pro obor " Zemědělství" , který je komplexním řešením pro rostlinnou a živočišnou výrobu, a další obory spojené s tématikou zemědělství.
Na počátku loňského roku byla naše firma oslovena skupinou zemědělských podniků, které využívali program Premier system v ekonomické a obchodní činnosti, k vytvoření nového modulu pro zemědělskou činnost, který by jim umožnil integrovat veškerou jejich činnost do jednoho informačního software. Po vzájemné dohodě jsme v dubnu roku 2008 zahájili náročný vývoj modulu "Zvířata", který byl společně s programem pro rostlinnou výrobu ukončen v dubnu roku 2010, po čtyřměsíčním testování u smluvních partnerů. Nyní již je plně k dispozici a je součástí demoverze programu (subsystém Majetek - Zvířata).
Tento modul znamená komplexní podporu pro obory zemědělství, sadovnictví, zahradnictví a lesnictví. modul slouží k evidenci zvířat evidovaných jak hromadně, tak i individuálně, a to včetně jejich odpisování. Jednotlivé pohyby je možno zadávat po naplnění 6 číselníků (stáje, ocenění, zaúčtování, přeřazení, pohyby, kategorie). Pro naplnění těchto číselníků je možno použít načtení dat z námi připravených vzorů, obsahující běžně používané druhy pohybů, kategorií apod.
Modul je provázaný s účetnictvím, pohyby a odpisy zvířat lze tedy automaticky účtovat (obdobně jako u majetku). Součástí je také společná evidence zvířat - zásob i majetku, sledování zootechnických záznamů, sledování produkce. Více zde .
 | Hospodářský rok - výhodný pro sezónnost zem. výroby |  | Doplňkové analýzy - základní - závod-středisko , zakázka, volně pojmenovatelné, stroj, pozemek, stáj, výkon |  | Nedokončená výroba - automatické účtování, automatické uzavírání, sledování víceletých plodin a porostů |  | Rozpouštění režií - správní a výrobní režie, rozpouštění hnojení, rozpouštění práce strojů, rozpouštění dle měsíční nebo roční poměrové základny. |  | Evidence a sledování mechanizace (opravy, spotřeba paliv, plánování údržby, servisní prohlídky....) Vnitropodnik |  | Mostní váha - modul umožňuje přímé propojení s váhou |  | Zemědělská laboratoř - automatický výpočet srážek podle norem |  | Nákladní doprava - automatická fakturace |
více zde »
|
 |
29.04.2010 |
|
|
 |
Modernizace skladových karet včetně související komunikace s E-shopy »
ve verzi PREMIER X3 - květen 2010
|
 |
 | ke skladové kartě lze přiřazovat neomezené množství obrázků |  | přímo v seznamu skladových karet i ve vyhledávacích seznamech lze zapnout zobrazení souvisejících karet (zadávají se v cross-referencích). Kliknutím na obrázek související karty se lze k této kartě ihned přepnout |  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
27.04.2010 |
|
|
 |
Číselník Finančních úřadů »
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Při zakládání nového partnera přibyla 4. volba: Přidat instituci - Finanční úřad, která automaticky založí FÚ včetně požadovaných bankovních spojení pro různé daně... (totéž i v číselníku častých plateb u příkazu k úhradě)  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
 Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
27.04.2010 |
|
|
 |
PREMIER system a.s. je Microsoft Gold Certified Partner »
|
 |
Premier system a.s., výrobce ekonomických a informačních systémů získal po náročném certifikačním procesu titul Microsoft Gold Certified Partner, ve kterém splnil celou řadu kritérií a odbornou způsobilost pro vývoj software. Premier system a.s. tím získal významné ocenění své profesionality a poskytování služeb nejvyšší úrovně ze strany společnosti Microsoft. Tím jen potvrdil své pevné postavení na trhu s informačními systémy.
Partneři Gold Certified Partner disponují nejvyšší úrovní kvalifikace a odborných schopností v oblasti technologií společnosti Microsoft . Jedná se o nejbližší spolupracovníky společnosti Microsoft. Tato úroveň vám garantuje přístup ke zdrojům a podpoře, se kterými získáte výsadní postavení na trhu. Jedná se zejména o koordinátora technických služeb, přístup ke znalostní bázi Partner Knowledge Base, prioritní zařazení v adresářích společnosti Microsoft a další výhody.
|
 |
08.04.2010 |
|
|
 |
Bezplatný seminář »
|
 |
Využijte příležitost se bezplatně seznámit s produkty Premier systém na semináři, který je určen pro potencionální zájemce o nový informační systém, ale také pro stávající uživatele programu Premier system, kteří zajímají o nové produkty, které nemají licencované.
Cílem semináře je komplexní seznámení s produkty Premier systém v. X3, s obsahem a funkčností jednotlivých modulů a nástavbových řešení , včetně aktuálních novinek. Účastníci budou seznámeni s výhodami, které naše produkty nabízejí oproti konkurenčním programům a službami, které poskytujeme. Ve volné diskusi pak bude věnován prostor pro individuální dotazy a požadavky.
Tento seminář je zcela bezplatný.
Podrobnosti o místě konání a možnost přihlášení můžete nalézt zde 
|
 |
20.03.2010 |
|
|
 |
Komfortní hromadné pořizování položek ve skladových agendách »
Hromadné pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet
ve verzi PREMIER X3 - duben 2010
|
 |
Premier nyní nabízí možnost hromadného pořizování skladových dokladů (výdejky, příjemky, objednávky in-out) pouhým zadáním množství do seznamu karet na jedné obrazovce , bez nutnosti aktivace jednotlivých položek ve skladu. Toto najde uplatnění především u firem, resp. komodit, kde klienti často kupují skladové položky, které jsou v seznamu karet bezprostředně pod sebou a liší se pouze v některých parametrech, např. materiál stavební, vodo-instalatérský , elektromateriál, ad. Uživatel tak nemusí při pořizování dokladů zbytečně vyhledávat každou položku zvlášť, ale zapisuje pouze množství do seznamu skladových karet, které jsou v seznamu pod sebou.  Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
15.03.2010 |
|
|
 |
Nová hromadná školení - verze X3 »
|
 |
Jsou naplánována specializovaná školení PREMIER system.
více zde »
|
 |
08.03.2010 |
|
|
 |
Úspěšnost prodeje v I. kvartále 2010 »
|
 |
Noví uživatelé Premier system - v prvním kvartálu roku 2010 si naše produkty Premier systém zakoupilo již 89 firem, což znamená pro naši firmu mimořádný úspěch vzhledem k současným podmínkám poklesu hospodářského růstu.
Toto číslo jen potvrzuje, že v současné době hledají zákazníci v segmentu menších a středních firem kvalitu za dobrou cenu, kterou naše produkty nabízejí.
V porovnání s konkurencí v segmentu středních firem, je při minimálně stejné kvalitě a funkčnosti cena produktů Premier system výraznou konkurenční výhodou. Naopak menší firmy se vyvarují volbě výrazně levných systémů a volí i relativně dražší produkty, které však nabízí širší paletu produktů.
|
 |
01.02.2010 |
|
|
 |
Aktuální daňové formuláře »
|
 |
31.1. byly nabídnuty ke stažení veškeré aktuální formuláře pro daňová přiznání a přehledy pro zdravotní a sociální pojištění. Dle platné legislativy je také k dispozici export souhrnného hlášení do elektronické podoby, která je jako jediná přípustná. Aktualizace je možné stáhnout pomocí funkce „On-line update.
|
 |
10.12.2009 |
|
|
 |
Modernější zobrazení faktur včetně jejich položek »
ve verzi PREMIER X3 - prosinec 2009
|
 |
V nové verzi PREMIER X3, která bude k dispozici na počátku měsíce prosince, bylo vytvořeno modernější zobrazení faktur včetně jejich položek a přidružených dokladů přes vazbu. Uživatel může nyní komfortně prohlížet seznam faktur, přičemž v jednom řádku může listovat v jednotlivých položkách faktury, které jsou v rozšířeném poli, aniž by musel listovat v dlouhém seznamu faktur včetně položek. K dispozici je také informace o účtovacím předpise, pro snadnější kontrolu. Stejným způsobe může pak listovat v dalším poli „Vazby“, kde vidí seznam všech úhrad, případně dalších navazujících dokladů (objednávky, dodacího listu, příjemky ad., dle typu dokladu). Systém se při tisku automaticky přizpůsobí počtu položek na faktuře. Zdůrazněna byla také informace o zaúčtování faktury. Výše uvedená funkce je dostupná ve všech modulech programu Premier system X3. Kliknutím na obrázek jej zvetšíte na plnou velikost
|
 |
30.11.2009 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 15 »
|
 |
Postup při změně sazeb DPH v programu PREMIER - Upgrade 2010 - Vybrané novinky v PREMIER system X3
více zde »
|
 |
24.11.2009 |
|
|
 |
Kompatibilita s Windows 7 »
|
 |
Všechny produkty programu Premier system, byly řádně otestovány pro práci pod operačním systémem Windows 7 a potvrdily tak, plnou kompatibilitu všech verzí programu Premier system s operačním systémem Windows 7.
|
 |
20.11.2009 |
|
|
 |
Novinky v PREMIER system »
|
 |
Byly aktualizovány novinky na webových stránkách PREMIER system
více zde »
|
 |
01.11.2009 |
|
|
 |
Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy »
ve verzi PREMIER X3 - listopad 2009
|
 |
Nové přehledy a "luxusní" interaktivní grafy umožňující rychlé zobrazení detailů, popř. snadné "filtrování". V ukázce je např. "Přehled pohledávek dle odběratelů a doby prodlení". Přehled se dá zobrazit přímo v programu, popř. si jej můžete nechat posílat na e-mail pomocí nové automatické funkce "E-agent".
|
 |
13.10.2009 |
|
|
 |
Aktualizovaný manuál pro mzdy »
|
 |
Vydalli jsme aktualizovaný manuál pro mzdy
více zde »
|
 |
11.09.2009 |
|
|
 |
Profit CHEB bude zavádět PREMIER system »
|
 |
Na konci měsíce srpna jsme uzavřeli smlouvu s účetní firmou Profit Cheb, která si ve výběrovém řízení zvolila náš produkt PREMIER system v kompletním balíčku Total Pack pro 15 uživatelů. Firma Profit CHEB se zabývá vedením účetnictví, daňové evidence a poskytování kompletního poradenství.
Ve výběrovém řízení byla klíčová prezentace našeho produktu a především pozitivní doporučení ze strany našich stávajících klientů v oblasti Chebska, kteří byli osloveni. Profit Cheb zohlednil při výběru především funkce a možnosti , které jsou nezbytné pro větší účetní kanceláře – rychlé pořizování, přehlednost, integrace veškerých funkcí včetně managerských nástaveb a tvorby veškerých daňových přiznání. Nespornou výhodou byla také možnost on-line propojení svých klientů a externích účetních (mimo centrálu) do jednoho systému.
|
 |
05.07.2009 |
|
|
 |
Nové číslo magazínu PREMIER journal č. 14 »
|
 |
Nový produkt WORK_FLOW - elektronický oběh dokumentů
více zde »
|
 |
05.06.2009 |
|
|
 |
PREMIER Capsa – bezpečné sdílení souborů »
ve verzi 12.3 od června 2009
|
 |
Systém PREMIER ve spolupráci se serverem Capsa.cz přináší novou internetovou aplikaci PREMIER Capsa určenou pro efektivní správu a sdílení firemních dat. Jedná se také o účinný nástroj pro dokumentaci systému managementu jakosti dle normy ISO 9001 a významný doplněk k elektronickému schvalování dokladů (PREMIER Workflow, viz kapitola v tomto časopise). PREMIER Capsa je plnohodnotnou náhradou drahých DMS systémů (DOCUMENT MANAGMENT SYSTEM).
Systém umožňuje efektivně sdílet velké soubory (o velikosti až 1GB) a dáles nimi pracovat.
Prostřednictvím PREMIER Capsa mají všichni uživatelé z libovolného místa okamžitý přístup k firemním dokumentům, ať už externím (smlouvy, projekty, přijaté faktury, objednávky ad.) či interním (směrnice, zápisy z porad, oběžníky, pracovní postupy, marketingové materiály, návody atd.), které jsou v dennodenním používání a je potřeba je mít rychle k dispozici. Je ideálním řešením pro ty, kdo chtějí vytvořit jednotný systém v přístupu k dokumentům, zbavit se „papírů“ a zavést pořádek do firemních informací. Velkou předností je „verzování“ dokumentů a automatické e-mailové upozornění na změny včetně „hyperlinku“ na změněný soubor. Dále také vysoká bezpečnost a možnost ukládání objemných souborů. více v Journal č. 14 a na stránkách www.capsa.cz

|
 |
24.04.2009 |
|
|
 |
Popis nastavení oboustranné komunikace s elektronickými obchody (E-shopy) »
|
 |
více zde »
|
 |
22.04.2009 |
|
|
 |
Školení PREMIER system »
|
 |
Společnost Premier system a.s, informuje své partnery, že pořádá hromadná školení, která si kladou za cíl zdokonalit obsluhu a používání programu PREMIER system. Školení budou provádět odborní lektoři s dlouholetou praxí a budou probíhat v tradičníc h objektech jednotlivých lokalit.
více zde »
|
 |
14.04.2009 |
|
|
 |
Významný nárůst portfolia »
|
 |
V prvním kvartále letošního roku získala Premier system a.s. do svého portfolia více než 100 nových společností, kterým byly úspěšně implementovány naše produkty. Kvalitu našich produktů ocenili mmj. tyto významné společnosti: Lesní společnost Přimda a.s., Agie Charmilles, s.r.o. , CAZER s.r.o. FOINIA STEEL spol. s r.o., TEKOV-SURPRO s.r.o. , ABC pack s.r.o., SANITOP PRAHA s.r.o., ad. významné společnosti jsou ve fázi projektové analýzy. I přes všudypřitomné hospodářsky krizové období, dosáhla Premier system a.s. v porovnání s loňským rokem výborných výsledků a pokračuje ve své dynamickém rozvoji.
|
 |
20.01.2009 |
|
|
 |
Implementace PREMIER system ENTEPRISE »
|
 |
Ve FUJIKOKI CZECH byla úspěšně ukončena implementace nové verze PREMIER systém ENTERPISE 12.3. FUJIKOKI CZECH s.r.o. je japonský výrobce automobilových součástek.
|
 |
19.01.2009 |
|
|
 |
Ekonomické údaje firmy: »
|
 |
K 31.12.2008, tedy za první tři kvartály fiskálního roku, stouply tržby firmy PREMIER system o 24 %%25 v porovnání se stejným obdobím minulého roku. Aktuální stav klientů činí 2532.
|
 |
16.01.2009 |
|
|
 |
Mzdy 2009 - aktuální »
|
 |
Jako jeden z prvních poskytovatelů informačních systémů jsme hned na počátku roku nabídli aktualizované řešení pro mzdy a personalistiku 2009 (především nové nemocenské pojištění), které po počátečním odladění nabízí aktuální legislativní novinky a možnost zpracovat bezchybně mzdy pro leden 2009, včetně aktuálního elektronického napojení na správu sociální zabezpečení.
|
 |
08.01.2009 |
|
|
 |
Nové manuály »
|
 |
Postup pro nastavení mezd v roce 2009 + Hromadný sběr
více zde »
|